Jag borde skämmas...

det är så länge sedan jag har bloggat !! Jag ska för, en gångs skull, skylla på att jag har inte haft tid... Det är faktiskt sant, jag har haft häcken full de senaste veckorna.

1. Kalix-dagen, Bill och Bull fixade upp marknadsståndet !! Med lite hjälp av tanten i ståndet bredvid ! Roligt att träffa lite bloggare där, vinke vink.. Efter kalix-dagen blev det stugan en natt, välförtjänt vila, harungarna har skoj runt knuten och renkalvarna dansar i skogen !

2. Stängning av flera vv-grupper, inte roligt inte... nu har jag bara 2 föreläsningar varje vecka kvar i Luleå, och det i 6 veckor. Fast i ärlighetens namn, ska det bli skönt att slippa det jobbet, ja, jag menar inte att slippa alla vv, men allt annat runt omkring.

3. Australien. Tankarna är där mycket, vi har ju nu haft Kates föräldrar här i Sverige 2 veckor. Hunnit med besök i Finland, blivit fotograferad med tomten bla. Hann även med ett besök på Ranua wildlife zoo, rekommenderas varmt. Vi planerar ju att åka down under i slutet av 2008 och stanna där i minst 2 månader. Vi har haft goda, glada dagar med hennes föräldrar, senast i går kväll på middag hemma hos oss, men ett gott glas vin, och framtida buisness planer med down under... Jag säger inget mer, kommer i en framtida blogg...

4. Sommarjobbet på TVG- roligt som vanligt. Jobbar med ett roligt gäng, men som vanligt är det tungt att jobba natt. Jag jobbar även extranätter så det blir ca 90 % natt !

5. Alpnaering, kanonskoj, hittar på nya recept hela tiden. Planerar in visningar och marknader, mässor och cateringuppdrag inför hösten. Planerar även in en utlandsresa med dom till nästa höst.,,

6. Oriflame. Planering för full inför höstens sköna söndag mässa, samt inför Nolia i Piteå. Rekryterar för fullt, nu har jag 30 härliga tjejer i min grupp, och fler lär det bli !

Har även fått veta av Barbara att maken snarkar !! Jepp, äntligen någon som bekräftar det jag sagt i alla år.. Maken har varit till Narvik med Barbara, Robert och Kate i 2 dagar. Sov över i en lägenhet i Abisko, och hon hävdar med bestämdhet, att Robert och maken hade en snark-tävling hela natten, gissa vem som vann.... Maken, naturligtvis.

Sitter nu på nattjobbet på TVG, ska vara vaken hela natten och jobba, emellanåt ska jag fundera på lite nya affärsmöjliheter som har öppnat sig. Är faktiskt också lite avundsjuk på Bill som idag har kommit hem från en vecka i Turkiet... Men den som spar han har, kanske man dånar iväg en vecka till hösten !

Sov gott, alla kära bloggare !

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vad mycket du hunnit med, då förstår jag att du inte hunnit skriva. Men kul att höra livstecken från....men jag är inte heller så flitig med uppdateringarna för tillfället.
Ha en fortsatt skön jobb sommar !!

2006-06-29 @ 07:39:37
Postat av: Sussi

Men GUD vad du är duktig och aktiv - blev helt utmattad bara att läsa ;D! Här gör jag minsann INGENTING! :/

Postat av: Syster yster

Business planer med Walking-sticks kanske? Det kanske vore nått att införa Down under, eller vad tror du ;o)
Kanske en webbshop? Tål att funderas på...
Snart semester....bara timmar kvar nu..

2006-06-29 @ 13:20:25
Postat av: AnnBritt

Jag hade faktiskt inte ens tänkt på Nordic Walking, Barb och jag har lite andra planer...

2006-06-29 @ 16:19:29
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Anki

Att du orkar med allt:-)
Puh!!!

2006-06-29 @ 16:52:45
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Bull är jag nog idag....tror jag

Å så får du inte glömma våra planer.....

2006-06-29 @ 18:10:21
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: eira

Härligt att höra från dig iallafall - trodde att du fastnat i stugan!

2006-06-29 @ 19:44:57
Postat av: Catta

Äntligen hör man något från dig! Jag tycker jag har det stressigt ibland, ingenting jämfört med dig! puh, svetten lackar när man läser din blogg.. Ha en riktigt bra sommar - vi kanske syns någon gång någonstans...

2006-06-29 @ 22:08:02
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ja nog har du då stått i! Jag som trodde att du stannat i stugan och glömt bort alla bloggisvännerna...

2006-06-29 @ 22:30:12
Postat av: Sussi

D finns massa skoj på www.ilovemessenger.com
De rörliga bilderna hittar man under uttryckssymboler(populärast tror jag d va) - endel är rörliga och andra inte... Sen finns roliga och fina bilder under bakgrunder... Lycka till ;)!

2006-06-30 @ 07:50:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Jag blir helt slut av bara läsa din blogg....du är så "hurtig" och hinner med allt verkar det som! Men akta dig, så du inte sliter ut dig!

2006-06-30 @ 16:19:59
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback