Nu är jag...

hemma igen !! Har bara sovit och latat mig i 2 dygn, sköööönnnttttt.... Men nu är jag i full gång igen, idag VV i Kalix och ABF hemma här i Ök, och imorgon åker Bill och Bull på nya äventyr, den här gången till Anki i Vuono. Men en massa smaker och dofter med oss.... Vi hoppas bara på bra väder.

Mellansyrran med familj är i Danmark med Barncancerföreningen, på en semesterresa, men allt verkar ha strulat för dom. Jag bokade nya biljetter för hemresa åt dom igår kväll, för resebyrån hade bokat fel (enl. resebyrån "tekniska fel"). Dom skulle få flyga till Umeå och sedan buss till Luleå !! Men jag hade inga problem att boka hemifrån min dator, inga tekniska fel här inte !! Så kontentan av det hela är att dom kommer hem 1 dygn tidigare än vad dom skulle (läs ikväll) för alla flyg imorgon (röd dag) var fullbokade.

Ska bli kul vad mellan J säger om hur danskarna pratade. Maken härmade en dansk innan dom åkte, och han trodde inte riktigt att det var sant att dom pratade så i Danmark.

Jepp, nu väntar frukost och sedan handla på Ica tills imorgon innan jag sticker iväg på dagens goda gärningar !

psss... hur många tror ni kommer på VV ikväll??? Röd dag imorgon och allt !

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur många blev det på VV?? Jag tippar på INTE många !

2006-06-05 @ 18:49:03
Postat av: AnnBritt

Först och främst hade Folket Hus Lennart glömt att öppna lokalen åt oss, så jag hade vägningen utanför lokalen. Sen så kom det 7 stycken... Men dom gick gratis för jag kunde ju inte ha någon lektion idag. Tidig kväll för mig, men då kan jag laga lite mat till imorgon !

Postat av: Catta

Ooops!! Har en check kvar, tänkte spara den tills jag kan visa minus..... det lär väl dröja kan jag tänka!! Tänker mat, lagar mat, äter mat... vad sjutton ska man göra för att hitta karaktären??

2006-06-05 @ 22:17:54
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Kajsa

Håller med föregående talare...hur hitta karaktären och motivationen...

2006-06-06 @ 09:27:30
Postat av: Ulrika

jag vågade inte har gått upp allt huga

2006-06-06 @ 18:28:56
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Sussi

Tack för en trevlig kväll hos Anki! Det var verkligen god mat - luktar vitlök ännu ;D! På återseende i Juli då får man säga!

2006-06-06 @ 22:11:42
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Tusen tack för god mat och trevligt sällskap!

2006-06-07 @ 10:44:52
Postat av: eira

Tackar igen för trevlig träff m gott käk!!

Stämde kassan??

2006-06-07 @ 12:49:06
Postat av: Bill eller kanske Bull...

Jösses så kul det var med alla glada människor!! Det kan man leva på länge :) Ska vi dra på mer äventyr?.....

2006-06-07 @ 13:20:28
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback