Tack och tack...

för oss, Bill och Bull, för att vi fick invadera Ankis hus i Vuono och träffa er alla glada bloggare och icke-bloggare !! Roligt att få namn, även om jag inte kommer att komma ihåg allas namn när vi träffas den 17 juli hos Häxan och Pettsson i Karungi. Som jag för övrigt ser fram emot...

Behån var på plats, men om Bill var Bull eller om Bull blev Bill har jag ännu ingen aning om, ni hängde väl med va ??

Annars var dumlekakan kanongod, men när jag bakade dom sist (och åt upp hela plåten !) så satte jag minsann en platta Noblesse på dom när dom var varma, sååååå gott !

Har varit i Luleå hela dagen och jobbat med VV, lite folk var det men det är bal ikväll igen.

Nu väntar snarklådan, har man tur kan man få ligga bakom ryggen på han som det växer mossa på....

p.s. gräset är ännu inte klippt !
Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Bill

Å var växer den mossan? Den har jag inte sett.....

2006-06-08 @ 07:28:54
Postat av: Kajsa

Det finns ett medlel som tar bort mossa ur gräsmattan...undrar om du kan använda sånt...?

2006-06-08 @ 07:42:13
Postat av: Annika

Trevligt att träffas igen, ser fram emot träffen hos Häxan!

Postat av: Catta

Det är visst fler som syndar!!!! Oh, så himla skönt det känns, synda på så ni hinner ikapp oss andra som syndar mest hela tiden.:)Det där med mossa: bara gosigt, inte stickigt och eländigt, låt det växa bara...

2006-06-08 @ 18:59:39
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Sussi

Skulle behövt en sån där god buffe´tallrik som vi fick i tisdags nu... Tänk om man hade haft en hemhjälp som hade MVG i matlagning...

2006-06-08 @ 20:25:19
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: häxan 1+Pettson

Bill å Bull, Ni är så VÄLKOMMEN till oss!

2006-06-08 @ 20:52:24
Postat av: Bull.. tror jag

Men hallå! Dumlekakor... Points? 0 kanske..

Lite nyfiken är jag ju på hur Pettson ser ut, man har väl läst sagorna ett par varv. Har du varit in i Pettsons hus? Det har jag...

2006-06-09 @ 09:10:57
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Dumlegrottor är ju så små så inte kan det vara mer än 0 points:-)
Hur mycke vitlökskrydda sätter du i 2 dl youghurt?
PS. här är inte gräset klippt. Kanske nästa sommar.....

2006-06-09 @ 09:18:24
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback