Ville bara säga att...

ni ska ha en trevlig helg, allihopa !! Själv har jag vakat av på morgon, sovit till 13.00, rusade iväg på posten, banken, ica, blomsteraffären, järnaffären och till sist på systemet ! Jag och 23 stycken till ska imorgon gå rallarmarschen, så vi behöver "a clear shot" uppför det sista berget. Vi startar mellan Gällivare och Porjus, och går via rallarstigen genom muddus nationalpark, och när vi kommit i mål så har vi gått 2,3 mil ! Vi ska avsluta dagen med vin, öl och en god buffe på hotellet innan vi åker hem till Överkalix igen.

Hoppas att det inte blir så varmt imorgon... Mygg och bromsar lär vi ha, vi går ju där det berömda myggmuseet finns.

Ja, jag lovar en uppdatering efter helgen, om jag bara tar mig fram till målet, men har jag gjort det 4 gånger förut, så lär det väl gå den 5:e !! Kanske jag får sällskap av Happis-bloggare nästa år ??

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Lycka till m marschen - skall nog INTE gå nästa år ;D! Trevlig helg!

Postat av: Catta

Lycka till!! Drick inte för många shots bara så du missar målet... Väntar med spänning på att få läsa hur det gick.

2006-07-01 @ 20:04:06
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men vad kul!!!! Få se om vi bloggisar ställer upp nästa år...skulle vara kul och annorlunda! Ser framemot din berättelse om utflykten!

2006-07-01 @ 20:53:42
Postat av: Nina

Hoppas allt gått fint, väntar med spänning på hur det gått för er "rallarmarsch".

2006-07-01 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback