Ännu mera sjuk - Lördag

Ännu mera sjuk... Det känns ut som att det aldrig tar slut detta. Var lite mosig på torsdag kväll kändes det ut som, men det var ingenting mot vad det blev igår ! 38,5 på morgonen (feber alltså), la mig i sängen redan 14.00 på dagen, och där har jag legat till 10.00 på morgon ! I o f sig upp och pinka nån sväng, dricka lite vatten och koll av temp kl. 19.00 (39,8 !!) Ja... Jag klagar, men jag brukar inte ha feber och blir DÅLIG när jag får det, maken säger att det är 27 år sen jag hade feber och då hade vi varit tillsammans i en vecka ! Nå, man ska inte klaga över feber, ont i halsen och i kroppen, det finns värre saker, jag överlever nog det här också.

Maken och lilla K är i Pullinki i dag och åker slalom/snowboard. Jag hoppas att dom får en trevlig dag, jag är bara LITE avundsjuk för att jag inte orkar följa med, men det får väl bli en annan gång, då.

Annars så vann Anja idag och Anders Södergran med, bara så ni vet. Kolla länken Syrran Eva, min kära systersom vill bytan namn!! Nu vill han heta Donatello.... Turtlarna är poppis nu igen.

Nu väntar sängen igen, orkar inte mer, tyck lite synd om mig, va....
Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Krya på dig jätte mycket !!!!

2006-03-12 @ 15:25:00
Postat av: Maria

Krya på dig och ta det lugnt! Ja, jag vet det är lättare sagt än gjort..

2006-03-12 @ 15:59:58
Postat av: Kajsa

Jag tycker jättesynd om dej!!!!Ligga inne och vara sjuk i detta väder! Krya på dej!

Postat av: Nina

måste bara berätta att det är ca fyra år sedanjag åkt slalom sist , jag brukar åka någon gång då och då i pullinki.....så det att själv stå på skidor grejar jag säkert, men att försöka lära ungarna ....det vete katten, hur det skall gå till.....

2006-03-13 @ 07:31:09
Postat av: Eva

Krya på dig syster!

Jag ska försöka få Vikke på bättre tankar än Donatello och Ruby =)

2006-03-13 @ 13:13:34
URL: http://evron.blogg.se
Postat av: sussi

Tackar! Ja få se hur man klarar av att uppdatera sig... Inte så mycket spännande att dela med sig när man är hemmafru...

2006-03-13 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback