Dags för uppdatering - Torsdag

Ja... Jag ska uppdatera !! Jag har bara inte idas, för tid det har man ju alltid till en liten uppdatering, eller hur, Eira ???? (jag hann före dig, ha ha )

Inget spännande har hänt under veckan, tror jag. Men måste det hända saker hela tiden ? Jo, i o f sig har tyget till mig klänning kommit idag !! Och det var så snyggt... Mörkt granitgrått med tunna rosa snören på, visst låter det snyggt. Men igår, kom jag på att man kan ju inte fara på bal med en gammal grå, urtvättad Lindexbehå under en alldeles ny balklänning, så jag gick till kompisen E i Luleå som har underklädesbutik och sa: Prova ut en behå åt mig !! Och ni kan inte tro, där har jag stått i butiken, böjt mig ner, skakat på bysten och den läckraste behå satt som gjuten på kroppen ! Nog ser man att det är värt att någon som kan sin sak hjälper en. Nå, det slutade med att jag köpte trosan till också, inte billigt men värt varenda krona.

I morgon blir det klippning och provning av klänningen, eller.. det blev ju ingen klänning, det blev en tummetott!! Nej, skoj igen, det blir en lång kjol med ett litet släp och en omlottjacka till som fästs med en liten rosa brosch i sidan. Det är inte lätt att få till något som sitter snyggt när man väger alldeles för mycket.

Som vanligt har det varit jätteskoj att träffa alla VV-medlemmar den här veckan, och jag har fått ett mail av min förra vv-chef idag, med lite förklaringar vart hon tog vägen. Jag ska ta kontakt med henne igen, under dagen imorgon.

Sängen väntar, och jag väntar på Eiras uppdatering.
Blogga på

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh, ska du gå på Bal!? Vad roligt!! :-D

Postat av: Nina

Ja, vad är det för bal du skall på ?

2006-03-17 @ 08:11:26
Postat av: Eva

Nyfiken i en struuut..hihi.. Nog kan du väl få veta då..men jag skriver de inte här *hemlis* ;o)
AW ikväll?!

2006-03-17 @ 10:22:40
Postat av: AnnBritt

Yes... AW ikväll ! Vi hämtar dig och V.

2006-03-17 @ 10:38:41
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Catta

Tack för att du hittat mig! Vad kul, jag har länkat till dig på min sida, hoppas det är OK?!
Jodå, jag tror nog vår Maria kommer snart, det verkar som att hon är lite sugen ändå...

2006-03-17 @ 15:43:13
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, mitt som det är så sitter även jag i träsket!

2006-03-17 @ 18:08:53
Postat av: Maria

Nu är jag i träsket.....

2006-03-17 @ 19:53:30
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

Kan du sy? Lyckoost i så fall!

2006-03-18 @ 17:55:06
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback