En trött Luleå Onsdag

Jobb, jobb, jobb... åkte hemifrån kl. 05.15 på morgon och har nyss kommit hem !! (22.00) Men roligt har jag haft under dagen. Träffat, som vanligt, goda, glada människor.
Men dagens blogg blir kort, för jag är jättetrött, men jag kunde inte hålla mig från att skriva lite, lite...

Eira - vad Sigge är söööööt ! Min längtan efter hund väcktes igen !
Kajsa - vad modig du är som ska stå på scen, jag hade aldrig tordas !
Nina - tänk vad duktig du är som både läser, jobbar och sköter familj !
Mia - vilken duktig försäljare du är !Kanske du skulle söka jobb som säljare ?
Alla mina duktiga oriflammor - tänk vad ni kan, ni är jätteduktiga !
Alla mina duktiga vv - låt alla tappade hg ligga, ta inte upp dom !

Så här skulle man kunna hålla på hela natten, men sängen väntar, relativt nybäddad och en snarkande man bredvid.
Vi hörs imorgon.
Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har ju stått på scen i många år i egenskap av konsulent!!! Du är modig!!! Sov gott!!!

Postat av: eira

Håller med Kajsa! Du är ju "på scen" varje dag! Och duktig på det du gör! *ler*

2006-03-02 @ 05:58:26
Postat av: Nina

Du om någon skulle VISST klara va att stå på scen. Det vet vi. Hoppas du sovit gott, det har jag !!

2006-03-02 @ 07:24:03
Postat av: Annika

Ja, mitt mål är att kunna närvara vid mötena i Kalix!

2006-03-02 @ 08:20:58
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback