HALLÅÅÅÅÅÅ

Hallåååå.... Är det bara jag som bloggar på en söndag ? Var håller ni andra hus ? Och skyll inte på arbete, för jag har också jobbat och varit på revy och hunnit skriva 2 bloggar !!

Revyn var bra, bäst var Patrik och bandet med en kanonbra låt ! Roligast var parodin på LKAB gruvarbetaren med fru som födde barn samt att syrrans kille Lasse är omnämd !
- jag har så ont i ryggen
- varför då ?
- jo, 1982 blev jag påkörd.
- blev du påkörd ! Av vem då ?
- Jo, av Ahlbäcks Lasse
- Men hade han körkort då ?
- nej, men hans pappa har ett !!

Allt utspelar sig dessutom på Överkalix bondska.
Syrran och jag diskuterade att man skulle kunna göra parodi på många överkalix-bor.. Tror ni inte ? Jag tror vi börjar spela nästa år, om vi törs !

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, oj vad du bloggar på !! Du har full rulle som vanligt, jag förstår inte heller vad det är med oss/de/mig andra bloggissarna....det har blivit så tyst....

2006-03-06 @ 13:08:52
Postat av: eira

Vi har bara tagit lite komp-ledigt...

2006-03-06 @ 15:21:41
Postat av: Kajsa

Jag tror att du skulle vara som klippt och skuren i ett teater gäng!!! Du har den rätta utstrålningen! Hur mår ditt syskonbarn?

Postat av: Syster

Haha! Ja, tror du vi vågar?! "om du går, så går jag" brukar de väl kallas eller?! =)
Men roligt skulle de vara!

2006-03-07 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback