Ja, ja, ja, ja, ja, jag ska....

uppdatera nu ! Jag har bara inte idas, ibland känns det inte ut som att orken räcker till för allt under veckorna, bara. Men nu är arbetsveckan slut, har precis anlänt hem från Älvsbyn. Tänkte på en sak... det är ju i helgen vi ställer fram klockan igen, nästa vecka har jag ljust hela vägen hem från Älvsbyn.

Annars har det varit en vanlig VV-vecka, roligt som vanligt, att träffa alla medlemmar, alla glada skratt och fina bebisar ! Det är det jag kommer att sakna mest av allt. Jag blev extra glad i helgen som var, när min gamla chef hos VV kontaktade mig, jag undrade så var hon tog vägen. Sen blev jag jätteglad ikväll också, för en vän från Sundsvall ringde, precis i höjd med Töre, och jag har inte pratat med henne på ca 1 år. Av någon underlig anledning hade hon tänkt på mig mycket på sista tiden och blev väldigt förskräckt när hon fick veta att jag varit sjuk. Vi pratade ända till Nilles i Svartbyn.

Jag har gråtit lite idag också... min farbror K-G ringde och berättade att han fått en ny tumör, han har i höstas opererat bort halva foten pga en tumör i ena stortån ! Och nu har han en ny tumör, uppe på låret. Han ska läggas in i Umeå till veckan för operation. Han var så ledsen, grät och det gjorde att jag grät också, för jag vet ju vad han tänker. Pratade med mellansyrran lite efter det och fixade sedan en blombukett med blomsterbud till honom och frun.

Vad händer imorgon ??? Jag ska fixa mina naglar i kalix, äntligen igen ! Jag har saknat det, det lugna, avslappnade sätt som Nagel-Lena har och nu får jag ju se hennes nya salong också. Förmodligen blir dom ganska långa, ljusrosa och med silver istappar ! Detta till galan som går av stapeln nästa helg...

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och fy så hemskt med din farbror! Jag hoppas verkligen att operationen går bra och att dom inte hittar flera tumörer.
kram

Postat av: Nina

Tråkigt för din farbror. aldirg roligt med sjukdomar av det slaget eller andra svåra.

hoppas att dina naglar blev fina, det lät då verkligen läckert, och hoppas du håller dem fina till nästa helg !!

2006-03-24 @ 19:37:44
Postat av: eira

Aj då - inte kul att läsa om din farbror. *kram*

2006-03-25 @ 06:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback