Naglarna blev....

jättefina !!! Det blev en grårosa ton med stråk av grått och silver över naglarna. Kanonfint !! Som vanligt var det skönt att träffa Nagel-Lena, hennes sätt, hennes personal och hennes lokaler är en skön lisa för själen. Hon kan nu erbjuda ALLT !!! Det slutade med att hon solsprutade mig innan jag åkte hem. Första gången och det ser ut som att jag har varit utomlands i en vecka ! Det här lär ju bli min melodi i framtiden eftersom jag måste akta mig för den riktiga solen.

Annars är allt väl. Sover dåligt när jag jobbar natt, stigit upp kl 11.30 men ska försöka sova en stund innan jag åker på jobbet i natt igen. Få se vem jag jobbar med i natt då... Det är så många sjuka och en del vakanta tjänster att man aldrig vet vem som kommer, inte för att det spelar nån roll, men lite... är man bara 3 personer på 55 patienter hela natten, bör man ju ha lite gemensamt.

I morgon har jag min första visning av hälsokost och kryddor här hemma i byastugan. För ni vet väl att jag kommer att börja dra igång mitt företag igen? Produkterna kommer jag att ha hemma för beställning och åka ut för att ha visningar, grillkryddan och vitlökskryddan skulle Maria ha haft igår vid grillningen. Jag ska även starta min egen utrensningskur som omfattar en månad, en "vårstädning" av kroppen inifrån med en örtkur (drickbar) och mina kära bidrottninggelekapslar för PMS finns nu åter i lager...
Säg till om ni vill ha en visning...

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: eira

Åh låter ju lite spännande med alla dina visningar. Undra om du inte borde ha en blogg-visning - för alla bloggare?

2006-03-25 @ 16:00:36
Postat av: AnnBritt

Det tycker jag vi ordnar !! Ställer du upp med plats runt ditt köksbord så kommer jag och tar med mig några bloggare !

Postat av: Annika

I´ll be there!! Vad kul det skulle vara! :-D

2006-03-25 @ 19:22:04
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har åxå vart på solsprutning två ggr och det kändes mkt säkrare än solarium och skitbrun blev man ju...

2006-03-25 @ 21:10:01
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

Skitbrun??? *flin*

2006-03-26 @ 07:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback