Ny vecka - Måndag morgon...

Ny veckan, igen... Veckorna trillar bara iväg - snart är det jul igen ! Nå, ett tag till innan dess, antar jag. Jag har i helgen jobbat extra på sjukhemmet, skoj som vanligt, man har ju en massa extra energi och ork om man bara är där lite då och då. Men jag förstår den ordinarie personalen, det är ett jättetungt jobb, både fysiskt och psykiskt, jag vet, jag har ju jobbat där tidigare.

Nu väntar en ny vecka. Nya spännande, roliga saker som kommer hända ! Ikväll blir det Kalix, imorgon Gällivare och onsdag+torsdag blir det Luleå och Älvsbyn.

Jag väntar också på besked om det första "riktiga" återbesöket efter min sjukdomstid. Onkologen från Umeå kommer upp till Sunderbyn för oss ca-drabbade. Jag ska ju på återbesök 4 gånger per år i 10 år ! Men det är bra, man blir ju väl genomgången !

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Mellansystern

Hiou! Jag har nu ändrat så vi sitter på bästa platser till Wallmans. Vi behövde inte ha bråttom att hämta biljetterna, vi kan försöka samla ihop pengar innan så ingen behöver ligga ute med en massa lappar.
Sista gången vi har simskola ikväll, skönt att få lediga måndagar framöver. Lite mindre stress skulle inte vara helt fel.
Kör som alltid försiktigt i veckan / Kjam Lillan

2006-03-20 @ 10:40:40
Postat av: Eva

Har lösen skyddat min blogg. Anv: evron lösen:vanner

2006-03-20 @ 11:33:03
Postat av: eira

Synd att du inte kommer till Hpda....*snyft*

2006-03-20 @ 13:51:42
Postat av: AnnBritt

Tycker ni att jag behövs, eller ???? När ska vi träffas för en "blogg-middag" på Leilani ?

2006-03-20 @ 14:39:48
Postat av: Ulrika

Tjenare Ann-Britt vilken fin blogg du har. Mvh Ulrika Nordling

Postat av: Kajsa

Håller med Eira...varför inte Haparanda...

2006-03-21 @ 07:15:34
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback