Rufsig i håret - Fredag

Rufsig i håret... har inte ens kammat sig idag, och skäms inte för det heller ! Maken skäms nog mer än mig. Idag har varit en dag med en massa småplock som : bankärenden, postärenden, utlämning av produkter till mina oriflame-kunder, vv-papper för veckan, köpa obligatoriska fredags-blomman, handla på konsum, laga mat, slänga kartonger i återvinningen, svara på mail och till sist: Kanske början på ett till jobb !!
Än så länge är det en hemlis, snart ska jag avslöja vad det är, nyfikna får ni vara ett tag till !

För det är så här jag ser framtiden: jag kommer att ha flera jobb samtidigt, och jag tycker om att ha det så, så det så !

Annars så går tvättmaskinen idag också...

Måste planera för tjejmässan i Gällivare på onsdag. Visste ni förresten att det är Internationella kvinnodagen på onsdag ? Har ni "firat" det nån gång ? Ska man fira det ?

Vi hörs imorgon igen, Blogga på.

Kommentarer
Postat av: eira

Åh, du får inte göra så!!!! Jag blir ju så nyfiken! Kand du inte säga vilken bokstav det börjar på, och vilken bransch och sen säga alla bokstäver som det slutar på?? *flin* Eller så får jag tålmodigt vänta... jag hoppas du avslöjar! Kvinnodagen? Nja, jag har nog aldrig firat det? Men hur ska man göra det då?? Köpa blommor åt sig själv?

2006-03-04 @ 06:11:23
Postat av: Maria

En fundering bara.. När du var på posten, banken, Konsum, återvinningen och lämnade ut Oriflamegrejor..tog du på dig mössa eller?

Internationella kvinnodagen är årsdagen när vi köpta vårat hus i Kalix. Det är väl typ FN-dagen som ingen vet hur man firar heller!

Tänd ett ljus, gärna ett med doft..

2006-03-04 @ 11:14:53
Postat av: mona

det är vel godt att kunna va sig själ med rufsat hår utan smink, jag skall fire kvinnodagen hos tandläkaren. kram

2006-03-04 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback