Sjuk igen - Torsdag...

Hann inte mer är skriva dagens blogg, så kände jag hur jag fick ont i halsen, igen... Det är bara 2 veckor sen sist ! Nu ikväll har jag rejält ont och känner mig inte pigg, febrig och dan. Så det blir nog inte något mer jobb i helgen, det blir en helg i stillhet.
Maken O och lilla K ska kanske åka till Pullinki i helgen för skidor, ja, lilla K åker ju snowboard. Jag fick en fantastiskt fint brev av hennes mamma Barb hemma i Melbourne i dag. Nästan så att man får tårat i ögonen... Tänk att vi är hembjudna till 3 familjer i Aussie nu ! Det återstår ju bara resan dit...
Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Min pojke fick "flunsan" tre ggr på en kort tid. Det är bara att ta det lugnt och vänta ut den...
Mjölk, honung, vitlök och ingefära...gör en drink av det så blir du friskare fort!

Postat av: Mia

Du får krya på dig vännen.

2006-03-10 @ 21:12:52
URL: http://repos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback