Sovmorgon Torsdag...

Idag blev det en sovmorgon, vaknade klockan 08.00 med en brinnande huvudvärk ! Kanske för att jag åt lite dåligt igår, drack inget vatten och var vaken i 18 timmar ! Vad tror ni ?
Jag har haft en trevlig dag, startade en ny vv-grupp i Älvsbyn och på hemvägen stannade jag för att handla på ICA-Maxi i Luleå. Nu är jag så modern, så, för jag har handlat livsmedel med Selfscan!! Första gången, och det fungerade!

På affären träffade jag kompisen C som jag inte har träffad sedan vi begravde hennes make K i början av juni 2005. Konstigt att tänka att hon är änka och är ett år äldre än mig...Men det blev ett kärt återseende med mycket skvaller... Och mer lär det bli, för jag ska stanna där nån torsdag och bara skvallra ännu mer. Nu blir ni nyfikna, va !! Men vi skvallrar aldrig om bloggisar, för dom har inga hemlisar, för dom skriver ju ner allt i en blogg, eller hur !

Nu stundar sängen igen, min favoritplats i det här huset. Kanske jag kan sova bort resten av huvudvärken. Imorgon väntar lite pappersgöra, både med Vv och med Oriflame.

Blogga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback