Trött Vecka - Torsdag morgon

Hipp och galej ! Så känns det i kroppen idag... Ont i fötterna, är inte van med klackeskor en hel kväll ! Jobbat som ett tok den här veckan, försöker städa "ut" mitt VV-liv och sluta med värdighet tills sommaren. Jag vet inte ens var jag ska börja...
Igår startade dagen kl 03.45, iväg till Luleå för VV-jobb. Hann med ett besök på Sunderbyn också, för blodprovstagning (svaret var bra) och sedan hem för att byta kläder och dryga timmans körning upp till Gällivare.

I Gällivare var det tjej-mässa, och det kära Happis-bor, är något som ni skulle ordna i Happis. För: det var så mycket folk !!! Modevisningar, massage, frisyrer, smink, ljus, kläder, föreläsningar, fotvård, healing och allt ni nästan kan tänka er !! Öppet från 19.00-22-00 i 2 plan i Folkets Hus och det var jättemycket folk hela tiden. Jag visste inte att det fanns så mycket tjejer i Gällivare ens...

Jag och K stod på mässan med Oriflames monter, gissningstävling och lite försäljning, kanonskoj, jag blir fortfarande förvånad att inte alla vet vad Oriflame är !!

Landade hemma kl 23.45 och var så trött i huvudet och i fötterna, och de onda i fötterna sitter kvar än idag. Men det är en bagatell, för det är ju så skoj !! att träffa alla roliga och glada människor. Mest glad blev jag av att träffa Inger, som jag sällan träffar, men mår så bra av. Ni kan inte ana så lika vi är, och så gott vi gör varandra. Till hösten ska vi göra lite jobb tillsammans igen, det ser jag fram emot.

Nå, nu väntar frukost, förmodligen blir det sjukvårdsjobb i helgen, det var många som var sjuka sa poolen på morgon... Men det tycker jag är roligt också.
p.s. kika på syrran Evas blogg också. Länken finns...
Blogga på!

Kommentarer
Postat av: Eva

va roligt med en tjej-mässa!! Säg till nästa gång, så kommer jag me dig :o)
Turtles har jag sett när jag var liten...och nu är dom poppis igen! Fast dom är lite grymmare och lite annorlunda tecknade nu, men V har bara de "gamla" filmerna på DVD. Dom är lite snällare, om man så säger.
Väääldigt skönt att kunna avreagera sig. Smockan hänger kvar, men den får dingla ovanför huvudet ett tag till ;o)

Postat av: Systeryster

Ang tidigare blogg, söndagens.
Det skulle vara kul att vara med i revyn, om det inte vore för några deltagare i årets revy. Tänkte mest på Nygårds-Bengt som är sååå vidrig. Tänk dig själv att spela i scenen där han och Ingegerd låg i sängen...kräk!!!
Nu ska vi snart åka till backen, förhoppningsvis med Jesper också :oD

2006-03-09 @ 12:45:39
Postat av: Systeryster

Ang tidigare blogg, söndagens.
Det skulle vara kul att vara med i revyn, om det inte vore för några deltagare i årets revy. Tänkte mest på Nygårds-Bengt som är sååå vidrig. Tänk dig själv att spela i scenen där han och Ingegerd låg i sängen...kräk!!!
Nu ska vi snart åka till backen, förhoppningsvis med lilla J också :oD

2006-03-09 @ 12:45:48
Postat av: AnnBritt

Undrar vad min syster sysslar med ???? Är det ett guldfisk-syndrom på gång igen måntro ??? 2 inlägg med 9 sek. mellanrum !

2006-03-09 @ 13:17:37
Postat av: eira

Tjej-mässa! Låter hur kul som helst ju! Kommer du i så fall????

2006-03-09 @ 15:41:44
Postat av: Systeryster...igen

Dubbelinlägget tidigare skedde pga en seg dator. Ingen guldfisk här inte :o) ... eller kanske...???

2006-03-09 @ 16:51:25
Postat av: Kajsa

Tjejmässa ska vi fixa här, absolut! och då hoppas jag att du åxå kommer och showar med Oriflame...

2006-03-09 @ 21:38:16
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: AnnBritt

Jag kan komma och showa med annat oxå...

2006-03-09 @ 22:01:16
Postat av: Eva

nenenene...nananana..jag är visst inte ensam om att vara guldfisk..hehe!

2006-03-10 @ 08:30:23
Postat av: AnnBritt

Näääää, du är ju släkt med henne, också !

2006-03-10 @ 08:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback