Uppdatering innan galan.

Ännu en vecka lider mot sitt slut !! Imorgon bitti sätter vi oss på flyget till Stockholm för galan på lördag. Jättespännande och lite nervöst för min kompis M sa: kanske du måste upp på någon scen. Och tänk om... då kommer jag att snubbla, det vet jag !

Annars har veckan varit hektisk, jag har bokat in visningar, mässor och besök med mina nya jobb. Och idag har jag haft ett möte med TRR (trygghetsrådet) ang. min framtid. Men dom hade inte så mycket att tillföra, jag fick i alla fall ett "bollplank" som heter Jonny som min coach och vi hade ett mycket bra samtal, han tyckte att alla mina ideer var super !! Det känns jättebra, kanske allt realiseras då som jag vill det. Lunch på symphonie, kanonmat, fräscht, gott och mycket mättande. Mellansyrran var nyss hit för att kolla på klänningen och talade också om att den 13/5 blir det en inspirationsdag med Korpen här i Överkalix. Välkommen alla att prova på lite nya gympa-former. By the way: finns det någon i närheten av Överkalix som kan Yoga ? Jag behöver lite...

Vi har också fått klart med att Kates mum and dad, Rob och Barb kommer hit i början av Juni. Vi planerar redan nu en tripp till Narvik med dom. Jättespännande att träffa dom, är dom bara lite som Kate, så är det helt underbart för tryggare och goare flicka får man leta efter ! Ove passar henne noga, för han ska kolla så hon inte tar vilken kille som helst ! Han kollar upp alla som bara ser åt henne! Värre än en farsa...

Uppdatering om galan kommer på söndag kväll.
Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas verkligen att du måste upp på scen...då får vi vara stolta även om du skulle snubbla...

Postat av: Mellansyrran

Hoppas verkligen du får gå upp på scen så du får visa upp din otroligt vackra gala-stass. Du kommer att slå alla andra med hästlängder=)
Kul med lite mer Aussie-folk här, hoppas bara att det inte är så svinkallt då.
Ska försöka ta ledigt skärtorsdag så vi kan åka till Ylläs kanske. Betydligt närmare än Levi och över 40 backar där med. Såg ljuvligt ut på bilderna.
Lycka till imorgon!
Kram :o)

2006-03-31 @ 10:50:29
Postat av: Maria

Du glömde väl inte att ta med dig behån?? Ha det så jättekul även om du får gå upp på nån scen!

2006-03-31 @ 12:24:47
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Lycka till!!!! Ha kul för mig med. Vi syns på måndag.

2006-03-31 @ 13:16:11
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Catta

Ha så kul tjejen! Vi ses på måndag - om jag törs...

2006-03-31 @ 18:23:59
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback