Ute Lördag

Nå, lite kallt var det i alla fall att stå ute hela dagen och kolla på isracing ! Men lika roligt är det varje gång att se hur det går för Fader Vår, som syrran säger.... Första racet gick inte... Han fick en knuff i sidan av en mottävlande och hamnade upp och ned ! Men i andra racet lyckades han ta sig i mål, jag tror på en sjunde plats. För er som lyssnar på Norrbottens Radion kan jag bara tala om att Fader Vår pratade i radion i torsdags.

Kajsa, jag kan tyvärr inte sy ! Jag låter sy upp en 2-delad aftonklädsel för vi (jag och maken) ska närvara på Oriflame Award galan i Stockholm om 2 veckor. Och då är det långklänning och mörk kostym som gäller. Vi är inbokade på Hilton, vi ska åka limosin och äta fiiiin middag i operaterassens festvåning. Jag blir också den enda representanten för Västerbotten (jag jobbar åt Oriflame Västerbotten), så det känns lite pirrigt !

Annars känner jag mig inte så pigg idag, lungorna svider ännu efter senaste attacken, och en förlamande trötthetskänsla breder ut sig. Kanske för mycket frisk luft, eller ? Nej, det blir sängen om en stund, det är inte säkert att man ens orkas se Mellis-festivalen. Å andra sidan, kan man ju köpa Aftonbladet och Expressen imorgon för att se vem som vann...

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: eira

Ta det nu lugnt och krya på dig så där rejält!!! Kan vi inte få en bild på Ann-Britt o klänningen???

2006-03-18 @ 19:51:31
Postat av: Maria

Pyjamas och raggsockar är härligt efter en dag ute!

Postat av: AnnBritt

Kanske det kommer en bild så småningom... Vi får väl se hur tjock man ser ut på bild....

2006-03-18 @ 20:09:24
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Catta

Lycka till med din fina klänning, håller med de övriga om att vi gärna vill se både klänningen och dig. Sköt om dig, vi ses på måndag, då du.... (hoppas jag) Ja du fattar!!.

2006-03-18 @ 22:16:32
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Kajsa

Kul och få se dej och klänningen det var så länge sen jag såg dej. Carola vann i går men jag röstade på "pudlarna"

2006-03-19 @ 15:16:42
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback