Äntligen onsdag....

och jag skriver ett inlägg igen ! Inte så länge sen sist... Jag sitter just nu på jobbet, och för tillfället är här jättelungt. Så samtidigt som jag gör "hotellgrejer" så försöker jag att fundera på alla andra saker som jag har för händerna just nu: Anordnare av en "medial" weekend här i Överkalix nästa helg, anordnare av en "medial" weekend med seans m.m. första helgen i september, anordnare av en hälso ochskönhetsmässa i september här i Överkalix. Ska åka till London i september, kontakterna med mina studenter, åker till Paris i maj, söka nya värdfamiljer till dom kommande studenterna (någon som vill husera en japansk tjej?) m.m. m.m. m.m. Just nu så snuurar det i huvudet, för jag ska dessutom ragga folk till Korpens stegtävling och snart har jag 10 st ! Någon som vill vara med ? Man behöver inte bo på samma ort, man kan delta ändå. Hör av er innan torsdag kväll om det är nån som vill vara med.

Behöver lite ledigt nu... Jag har tll och med bott här på hotellet i helgen ! Inte privat, utan i jobbet. Och jag som är uppsagd och har slutat min anställning.... undrar hur det här hänger ihop ?

Annars så har jag inte mycket annat att skriva om, annat än att min säng är jätteskön !!! Och jag längtar hem just nu !

Kommentarer
Postat av: Lill´Sis

När, var, hur med mediala weekenden?! Nästa helg iaf vet jag nu :-) Kul med bilder!! Pappas bil var inte så fin, men den skiftade färg till andra loppet "silvertejpskulör" Haha!

Postat av: Ulrika

Fina bilder på förra inlägget. Det såg verkligen vintrigt ert hus efter snöstormen.

2008-04-18 @ 20:02:01
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: kajsa

Vist är den egna sängen för skön!!! Vad roligt att se åxå dej på bild, var så längesen man såg den "inlive".

2008-04-18 @ 23:06:58
URL: http://metrobloggen.se/kajsarina
Postat av: Maria

Aha - du ska på debatt igen :)

2008-04-19 @ 19:44:02
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Nina

medial helg ...Wow, första helgen i september det måste jag boka in mig på !!!!!

2008-04-20 @ 16:01:45
Postat av: Nina

en fundering...är det Du som ordnar detta med helegn i spetember?

2008-04-20 @ 18:12:44
Postat av: Maria

Hur går stegtävlingen ;)

2008-04-27 @ 10:03:39
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback