Surprise !

Mitt iallt så kom jag på att jag skulle göra ett litet inlägg. Det börjar ju bli dags, drygt 2 månader sen sist. Jag kom också på att jag skulle lägga in lite bilder, för nu har vi blivit med digitalkamera, men jag sitter på jobbet så jag återkommer med lite bilder.

Allt är annars ganska ok, inte fullt helt ok, men ganska bra. Jag håller koll på alla andra bloggisar som vanligt, ids inte kommentera, som vanligt, och har faktiskt ätit på Leilani i Haparanda för första gången. Maten var superbra ! och killen som serverade oss, pratade perfekt engelska också.

Återkommer med en längre blogg och bilder från dom senaste månaderna....

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag trodde jag hamnat fel då jag snabbt svängde med blicken över bloggen, längden på texten stämde inte frpn igår och iförrgår o.s.v ...men sedan såg jag ju att du skrivit lite nytt !! Jag är in flera ggr i veckan för att kika om du lämnat livstecken ifrån dig, senast igår:)

Återkom gärna snart, inte om två månader *ler*

Ja

2008-03-26 @ 10:18:39
Postat av: Eira

Åh vad kul att se att du lever och skriver lite till oss andra. Och nästa gång du äter på Leilani så ska du meddela oss, för vi andra bloggare kommer gärna o håller dig sällskap i flock! *ler*

Postat av: Ulrika

Kul att se att du lever. Hur går det med tjejerna? har Påsken varit Bra?

2008-03-28 @ 16:31:54
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Men man dånar :) Nu kan du kolla på foten....

2008-04-01 @ 20:36:05
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: catta

Jisses vilken överraskning, en glad sådan!! Det låter trevligt att du snart återkommer med bilder, det ser jag framemot.

2008-04-02 @ 17:58:10
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback