Ja, jag ska...

Har bara inte idas blogga nåt nu på några dagar. Bara inte haft lust. Tänker mycket på hur jag ska jobba till hösten. Naturligtvis har jag drömmar, men om det går att leva på drömmarna återstår väl att se. Nåväl, vi har nu inatt som varit sovit första natten för i år i stugan, jätteskönt ! Men det var inget vidare väder idag, jag hade tänkt skotta fram grillplatsen, men det var så kallt så vi packade vid 12-tiden och åkte hem.

Hemma ser det ut som bara den ! Som vanligt... Massor med VV-grejer, Alpis-grejer och Oriflame-grejer. Jag fick i alla fall packat för VV i Kalix imorgon, samtidigt som jag tog fram köttfärs för att rulla köttbullar. Ja, ni hörde rätt, nu på gamla dagar har jag börjat rulla köttbullar för hand. Kanongoda blir dom också. Ni i Happis ska få smaka på dom den 21:a när jag kommer till er. Ni glömmer väl inte att räcka upp handen till Eira ?

Nej, nu ska jag lägga mig för kvällen. Inte för att sova, men jag tycker att det är så skönt att ligga och läsa jättelänge på kvällarna.

By the way, till helgen ska jag+maken och alla mina syskon med repektive på hotellet här i Överkalix på Wallman Salonger showen ! Kanonroligt kommer det att bli, det har jag redan bestämt.

Blogga på

Kommentarer
Postat av: Catta

Äntligen!! Kul att se att du "lever" och mår bra! Har inte möjlighet att komma på VV imorgon, men vi ses ju ändå, hos Maria på tisdag. Jo, förresten, skriv upp mig på promenadlistan, jag gick 1 timme i ganska rask takt. Sov Gott!

Postat av: eira

Vi får ta och bestämma nån tid sen framöver, så jag vet när jag ska skicka ut karln och kottarna. *ler* Eftermiddag skulle så klart passa bra, så att även kyrkvärdarna Kajsa o Nina kan komma!

2006-04-24 @ 07:38:51
Postat av: Kajsa

Ja, ni får boka en tid så jag och Nina hinner ut från kyrkan...ser framemot dina köttbullar!

2006-04-24 @ 08:33:49
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: AnnBritt

Ni i Happis bestämmer tiden, jag rättar mig efter er !

2006-04-24 @ 08:39:10
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Syster E

Nu har jag uppdaterat...äntligen :o)

2006-04-25 @ 13:14:07
URL: http://evron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback