Kungens födelsedag...

Ja, ni har väl inte glömt bort att fira kungen, för han fyller nämligen 60 år idag ! Själv firade jag igår, på hotellet i Överkalix, tillsammans med mina syskon. Tyvärr kunde inte alla komma, men mer än 50 % deltagande var det ! Kanonroligt, både showen (Wallmans salonger), maten och alla glada människor. Vi hade även med oss studenten Kate från Australien, så många fick tillfälle att prata engelska.

Annars har det väl inte hänt så mycket under veckan. jobb med Oriflame, jobb med Alpnaering (har en visning i gällivare den 16/5 och en i Haparanda den 21/5, är det någon som vill komma ??), jobb med VV, jobb på sjukhemmet och jobb med Explorica (studenterna). Och det är studenterna som har upptagit min mesta tid den här veckan. Det går jättebra för en av dom och inte alls för den andra... Vi får väl se vad som händer, det är en alldeles för lång story för att skriva ner den här. Hade en mycket trevlig stund i Kalix i tisdags, träffade lite bloggare och gamla VV ! Tack för att jag fick komma !!!! Vi gör väl om det här i slutet av sommaren, med en Barbeque-träff !

Idag då ? Ja, det blir väl en tur till majbrasan, och sen tror jag att jag åker till stugan, längtar dit... Tur att det bara tar 20 minuter dit med bil. Blir man less åker man hem, längtar man dit, så åker man dit, även om det bara är för några timmar.

Obs!!! Alla som vet vad points är: grilla inte korv ikväll !! Jag väntar på pointsrapporten, kommentera gärna.

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vad glag jag blev....om hälsningen !!Om det är A-M som bor i Ö-Kalix så blir jag glad....är det hon ?????? ( vi har haft MYCKET kul ihop....i våra tidigare år *hi.hi*)

2006-04-30 @ 16:14:36
Postat av: Catta

Någon pointsrapport får du INTE!! Har haft födelsedagskalas idag, min äldste son fyller 15 år, så vi har firat honom och inte kungen. Det blev både tårta och fikabröd. Jag vet - inte bra... Men jag har i allafall cyklat varje dag (ja tis-fre i allafall) till och från jobbet den här veckan, det blev 4 mil! Klart att vi tar en barbeque-afton till hösten, jag hänger på!!

Postat av: Maria

Visst är det kul när det rör på sig? Tack för i tisdags, det var trevligt. Hoppas att det kommer många på vårat "samkväm" den 14:e! Måste bjuda alla jag känner...

2006-05-01 @ 18:25:33
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Annika

Hmmm, points!?! Jag har nog glömt vad det är för nåt!! :-D

2006-05-01 @ 19:24:00
Postat av: Kajsa

Jag har minsann gått ner 0,2 denna vecka och jag är jättenöjd...hahaha...om det hade vart 2,0 hade jag vart ännu lyckligare! Har inte grillat korv men skolat plantor...och det fortsätter även denna vecka...men det är ju roligt åxå! Jag kommer den 21! Eira skulle visst koka potatis till dina köttbullar...

2006-05-01 @ 22:31:53
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Nina

jäklar ....jag trodde att du går på det där med bilden på min blogg.....jag erkänner det blev massor av "korvpoints"......vi som trodde att vi kan lura dig *skratt*

2006-05-01 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback