Nu är påsken snart över...

för det här året. Den startade med dåligt väder och slutade med ännu sämre väder ! Tur att man har jobbar hela påsken och tjänat en massa pengar (ha,ha)! Sitter nu på jobbet sista jobbarnatten för ett tag framöver (tror jag) och har en liten fikapaus. Det är ganska lungt än så länge, men klockan är bara 23.45 så allt kan hända...

Vi har inte gjort något speciellt under helgen, bara varit hemma och jag har faktiskt försökt att börja röja lite hemma... Kan behövas !

I morgon sover jag till ca 14.00, då väntar post och bankärenden, ska bla skicka iväg ett paket till Barb i Australien som fyller 50 år inom kort. Ska bli spännande att träffa henne och hennes make till midsommar när dom kommer hit. Hoppas att alla ni har haft en trevligt påsk ! Pointsrapport väntar jag på från alla som känner sig träffade !

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Fru Nordling

Gud vad du är duktig. En annan är ute och flänger fram till den 1/5. Men många promenader blir det trots att vi har pissigt väder även här.

2006-04-18 @ 09:12:13
Postat av: Kajsa

jag har inte räknat points men prommenerar nästan varje dag och ändå är vikten på samma höga ställe...faktiskt så tror jag att räkningen är det enda som gäller, bara trist nu när vi inte har nån vv här i Happis...

Postat av: Catta

Glöm det där med pointsrapport!!! Vill inte, vill inte, vill inte!

2006-04-18 @ 14:21:28
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Det var ju länge sen det hände nåt här... Ho, Ho var är du?

2006-04-22 @ 16:42:57
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catta

Har samma undran som Maria, har du gått upp i rök eller???!!! Du må väl inte ha krympt så vi missat dig?!

2006-04-23 @ 14:23:00
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback