Ny dag idag också !

Klart det blir en ny dag igen ! Men någon mer snö ville jag inte ha. Tänkte åka till stugan idag, bara för att mysa lite,men jag tror inte att jag ids gå ut ens.

Vad har hänt då sen sist ? Jo, så mycket så jag inte ens kommer ihåg det ! En alldeles vanlig VV-vecka, tyvärr måste jag sluta i Gällivare nu på tisdag, och jag vet inte hur det ska gå. Förmodligen får jag gråta lite... Annars så är jag igång som studiecirkelledare hos ABF, jobbar med Oriflame (vill någon ha en visning av vårens produkter ?), jobbar med hälsokosten och kryddorna (massor med visningar på gång, säg till om ni vill delta i en provsmakningskväll, just nu många inbokade runt om i länet), jobbar med mina studenter. Och det är just det som har tagit så mycket ork och energi från mig den här veckan, för nu är bägge två i den berömda svackan!! När man ifrågasätter allt, ex. vad man kunde ha hemma i Australlien istället för här, vad man kunde ha i Stockholm istället för här etc. + att en av dom inte har det lått pga vad han har med sig i bagaget hemifrån Australien ! Dessutom har han skolkat från skola ett antal gånger, senast i torsdag, men då tog det hus i helsike !! Jag har inte varit så arg på mycket länge, killen fick en rejäl avhyvling, så 18 år som han är, och provar han att skolka en gång till, så ska jag dra dit honom i öronoen eller i håret ! Ja, lätt är det inte att bli "mamma" vid snart 45 och det till två 18-åringar...

Till påsken ska jag jobba på sjukhemmet, ser framemot det, jag tycker det är sååå trevliga arbetskamrater där + alla boenden också ! Maken får göra vad han vill...

Kajsa, han har aldrig haft skägg, möjligen stubb då nång gång. Och jag hade skyhöga klackar på skorna, tycker om skooor.... Men har fått gå i gympadojjor resten av veckan!

Catta, en uppdatering över helgens points saknas !

Blogga på

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilke tur att inte alla behöver avlägga points rapport *skratt* !!!!
Jag kan inte så hög matte. Jag kan inte räkna så långt.......

Vad du hinner med , du är ett energi knippe !!!!

2006-04-09 @ 15:03:17
Postat av: Maria

Hej Kompis! Nu blir det "liggbio" resten av kvällen... Man ska int streeesa.

Postat av: Kajsa

Då är det nog skäggstubben jag sett...

2006-04-09 @ 20:56:46
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Ulrika

Du är en perfekt mamma för dessa 18 åringar sköter du dem på samma härliga sätt som oss på VV så har dom det jätte bra. Tack för kortet det var det som behövdes underar på om jag skall kopiera det och sätta upp det även på skafferiet och godis hyllan till Påsk. Kram Ulrika

2006-04-10 @ 15:03:35
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback