Kan ni förstå...

att när jag tittar på Idol och när det är som sämst så skäms jag ! Varför har ingen sagt åt dessa tävlande (dom som låter som värst) att dom INTE ska gå på audition ! Tänk när dom ser sig själv i TV och jämför sig själva med dom som verkligt kan sjunga... Nu får man sitta och skämmas flera kvällar på raken !

Annars har jag jobbat på sjukhemmet i går och idag. Och går nu allt vägen så börjar jag för fulla muggar på hotellet på måndag, och då blir det bara där jag är ! Så de så.

Vi förbereder för fullt för Broder A:s 40 års kalas på lördag. Ännu vet vi inte vad vi ska köpa till present ! Är det någon som har något förslag till en som fyller 40 år, kille och har allt ??

Alpis-grejerna har kommit idag, jag kommer på lördag förmiddag och lämnar över alla varor, är det ok Catta ? Irene har jag redan pratat med... Upplever att jag är mycket bättre i form nu, kanske beroende på medicinen men även tror jag att vassla varje morgon gör susen ! Tror ni inte ???

Blogga på

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför inte en vistelse i sviten på Hotellet till Broder A? Vassla, njaaa, mindre stress kanske..:) Du menar inte att du sitter och ser på Idol? Världshistoriens sopigaste program..... Klia maken baki ryggen istället!

Postat av: eira

Lyssna inte på Maria. Klart du ska sitta och titta på IDOL och skämmas (dte gör jag också!) och inte ska du sitta o klia karln på ryggen, det är ju han som ska klia dig!!! *flin*

2006-08-30 @ 07:18:03
Postat av: Kajsa

Vi köpte en tavla där konstnären teckat en karikatyrsliknande porträtt...vi skrev en massa gerjor om personen, intressen och så och den blev jättefin! Iren hade på sej och assistenten på väggen i rummet om du såg dom...kolla när du för grejorna!

2006-08-30 @ 08:22:42
Postat av: Ulrika

Kanske din broder skulle gilla ett presentkort på Massage (rygg mm).

2006-08-30 @ 10:10:23
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Linda

Undrar oxå om dem inte har nån insikt i hur dem låter när dem sjunger!

2006-08-30 @ 13:11:21
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jag kollar ALLTID på idol! Och skäms jag me... herregud - endel kan verkligen INTE sjunga :(

2006-08-31 @ 08:58:41
Postat av: Catta

Det blir bra på lördag!! Klart man ska se Idol, lyssna INTE på Maria. Det värsta är att de tycker verkligen att dom är bra, de hör inte själva hur dom låter, det var ju en i juryn som frågade om det lät bra i hans huvud när han sjöng och det gjorde det. Ha ha ha. Jag skäms inte alls, jag skrattar så jag får magmuskler....

2006-08-31 @ 18:19:42
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Hallå!! Ser du ännu på Idol?? Här är ju stendött...

2006-09-04 @ 19:41:03
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback