Mycket har hänt...

under de senaste veckorna ! Så jag kommer nog inte ihåg allt. Har tyvärr haft lite skrivtorka på sistone !

Här kommer lite i alla fall...

Har fått nytt jobb !! Jag gick förbi vårt vackra Grand Arctic hotell i samhället en dag förra veckan, gick in och frågade om dom inte behövde en AnnBritt där (stjäl uttrycket från Eira) och tänk att dom behövde det ! Mitt jobb kommer att vara Entrevärd, vara tillgänglig i entren m.m. främst vid större arrangeman. Men... dom senaste 2 dagarna har jag varit och lärt mig i städet och ikväll blir det jobb på Brännaberget, vi har ju den fantastiska konserten med Robert Welles och gästartister där !

Jobbet på sjukhemmet är slut för den här sommarn, gick bra att jobba natt, fast jag har inte riktigt varir så pigg och nu menar jag inte sömnbrist. Utan lite allmänt opigg. Men det var mitt blodtryck som spökande, så nu har jag fått medicin (äntligen) och känner mig genast piggare. Jag hade ju nästan hoppats på att få lite mera jobb där, men tyvärr så tas det ju ingen hänsyn om man är utbildad eller har tidigare erfarenhet i den här kommunen ! Så nu sitter jag inte och väntar på att telefonen ska ringa, utan har sökt mig till hotellet...

Med Oriflame går det kanon, vi är nu 40 stycken i min grupp, allt från Norrköping i söder till Abisko i norr, *vink vink* till alla i gruppen ! Var på chefsmöte i Umeå förra söndagen, fick gå upp på scenen 2 gånger för att hämta priser, ett 3:e pris för försäljning och ett 1:a pris för rekrytering !! Glad blev jag.

Samtidigt med det så har jag visningar med Alpnaerin, den här veckan har jag haft 3 visning, Tack Irene, Catta och Monica för att jag fick komma till er !! Vi har haft såååå roligt och idag beställer jag era varor... Jag kommer nog att ha en visning i Gällivare under hösten, och bjuder in, samt att jag har runt om i länet visningar lite då och då, så vi ses nog flera gånger !

Idag, då... Ska jobba lite med Alpnering och Oriflame på morgonen, duscha och stassa upp mig i svarta kostymen och vita blusen och sen åker jag och jobbar kl 16.00. Vet inte när jag kommer hem... Rapport följer, men jag åker nog till stugan imorgon och kommer inte hem förrän söndag kväll.

Vi hörs.
Blogga på

Kommentarer
Postat av: Bull

Lycka till ikväll!

2006-08-25 @ 08:27:37
Postat av: eira

ÅH!! Grattis - självklart behövs en Ann-Britt på Hotellet!! Om jag nångång ska övernatta på hotell i Överkalix så kommer jag dit!!! *ler*

2006-08-25 @ 09:51:51
Postat av: Kajsa

Det behövs npg en Annbritt lite här och där... Hoppas att du inte får en alltför arbetssam kväll utan att du hinner njuta av konserten åxå.
Trevligt att språkas vid i dag!!!

2006-08-25 @ 12:05:33
Postat av: Sussi

Men GRATTIS till nya jobbet! Vad skoj :D!

2006-08-25 @ 13:50:53
Postat av: Annika

Puh, man blir helt slut av att läsa om allt du hinner med!! :-D

2006-08-25 @ 15:22:02
Postat av: Bull

Är du kvar på Berget?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback