Nu är helgen över...

Mycket spännande var det att vara med "bakom kulisserna" på vår stora show uppe på Brännaberget i fredags ! Och vilken show sen !!! Ni skulle ha varit där. Alla tyckte att Robert Wells är kanon, men bäst tyckte nog nästan alla att Brolle Jr var. Och vilken söt samojedvalp han har sen ! 2 ½ månad gammal, som en liten vit nallebjörn.

Jobbigt är det att jobba under högtryck, men som nästan alla vet så jobbar jag bäst med en gaffel i häcken och när det brinner i knutarna ! Regnet höll sig borta hela dagen, nästan precis när showen var slut kom det, men det regnade bara ett litet tag, och sen i går var det strålande sol så vi bestämde oss för att åka till stugan, och har sen nu kommit hem i går kväll. Skönt var det.

Idag då ? Ja, ska försöka röja lite till och skicka tillbaka alla VV saker, så att jag får lite tomt här i datarummet. Skulle behöva mina hyllor till andra saker ?

Vad gör ni idag ?

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag skall göra en tårta till min Janne som fyller år i dag...eftersom vi har allergiska barn så måste det ju bli en som alla kan äta...puh...

2006-08-28 @ 08:29:19
Postat av: Maria

Väntar på att klockan ska bli 16.30....

2006-08-28 @ 08:48:37
Postat av: Sussi

Min syster såg dig där på berget :)...

2006-08-28 @ 11:02:43
Postat av: eira

Jag har varit hurtigt ute i skogen m hundar o stavar o försökt kolla under vilken sten min kondis har gömt sig...

2006-08-28 @ 11:26:34
Postat av: Catta

Jag har jobbat, nu gör jag inte nåt. Fick besked på jobbet idag att jag måste börja jobba helg, så jag deppar väl litegrann.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback