God Jul !!

Ifall jag inte skriver nåt nytt inlägg detta år.... Har bara inte idas skriva nåt, inget annat har hänt. Jag jobbar, som vanligt ! Sitter just nu på mitt jobb, jobbar 6:e natten den här veckan, så då förstår ni att jag inte ids med nåt annat.

Hade en mycket trevlig lördag fm i Haparanda, trevligt att träffa Eira på IKEA ! Samt några andra Viktväktare från Skellefteå, Kalix, Luleå och Haparanda ! Trevliga människor, saknar alla viktväktare enormt...

Annars har det varít julshower här på jobbet, har jobbar alla helger nu sedan i mitten av oktober. Och, faktiskt, så träffade jag en del kända ansikter på julshowerna också, vinkar till Carita mfl. Kändisar då... Ja, Anneli Ryde, Christer Björkman och Rikard Engfors. Trevligast är nog Rikard Engfors. Minst trevligast var den man (ingen kändis, utan en gäst) som försökte ta alla unga tjejer mellan benen nere i nattcluben ! Men han åkte ut, han !

Nu väntar jul och nyår, trettonhelgen avslutar vi med Brolle, en kanonkille på alla sätt och vis. Jätteduktig på att sjunga och ett mycket trevligt sätt, samma gäller för hans flickvän och hans far. Under nyår och trettonhelgen kommer det en hel del ryska gäster hit, vilket jag ser fram emot. Jag har ju en plan, att jag ska börja läsa ryska under vårterminen, vi får väl se om det blir allvar av det.

Julen annars då ? Jag skulle gärna göra som Bill, åka bort, gärna långt bort. Numera tycker jag inte om julen, i år ännu mindre... Har inte pyntat nåt, har inte bytt gardiner, tänker inte köpa julmat, och kommer mig nästan inte ens för att köpa några julklappar. Nu är det ju bara mina 9 syskonbarn som får, men ändå. Jag ska nu sätta mig med julklappslistan, kanske jag måste åka till Luleå på onsdag, jag får väl se hur jag gör med det.

Nej, nu ska jag gå och skura trappen, från tredje våningen ner till källaren.

Blogga på och glöm inte ljuset !

Kommentarer
Postat av: Maria

Granen ska få ett nytt hem... i skogen intill...

Postat av: Catta

ÄNTLIGEN!! Som vi har längtat att få höra nåt från dig. Förstår nu att du inte ids/hinner skriva så mycket i bloggen, men det är alltid lika kul när du väl gjort det. Jag känner samma som du, fast jag har gjort det mesta med julen ändå. Har varit magsjuk en vecka, orkade inte ens tänka annat än sova, sova, sova... Om vi inte hör nåt från dig före jul så vill jag passa på att önska dig en riktigt God Jul och ett jättehärligt Nytt År!!! Kram!!!

2006-12-18 @ 14:22:30
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Anonym

Å vad jag saknat dina inlägg !!! Godjul på dig också !!

Och klart som korvspad att du inte hinner med att plocka fram julen då du är en "känd" arbetsnarkoman....*skratt*....men bättre en sådan narkoman än en riktig :)

2006-12-18 @ 20:11:28
Postat av: Nina

det var jag som skrve igår här ovanför

2006-12-19 @ 20:13:00
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

men vad trist att du inte riktigt kommer i julstämning! För mej är denna helg den bästa på hela året...

2006-12-19 @ 22:34:11
Postat av: Bull

Har hört att du inte har nån gran... jag kommer förbi med min när vi åker till fjällen!!

2006-12-21 @ 07:55:44
Postat av: Sussi

Önskar er en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!!!

2006-12-21 @ 21:03:54
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Maria

Gott Nytt År Kompis!! Snart kommer vi på Hotellit... :)

2006-12-31 @ 21:20:28
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Här var det tätt mellan inläggen:D
God fortsättning på dig!

2007-01-04 @ 11:30:12
Postat av: Sussi

God Fortsättning :)!!
Var tomten snäll??

2007-01-06 @ 21:39:09
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Snart är det påsk.....

2007-01-07 @ 11:48:08
Postat av: Bull

Tänker du ha detta till kommande jul...?

2007-01-08 @ 13:41:57
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anonym

...och efter julen kommer påska!!! VI VILL INTE VÄNTA SÅ LÄNGE!! Hur är det med dig? Du jobbar väl inte ihjäl dig?!
God fortsättning på det nya året!

2007-01-09 @ 17:31:26
Postat av: Catta

Det är jag och ingen annan som är "skyldig" till föregående mail, den ville inte komma ihåg mig, har nu ställt det till rätta!

Catta

2007-01-09 @ 17:32:40
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Syster yster

Det var en jättelång trapp du har att skura...

2007-01-15 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback