Äntligen måndag !!!

Tänk att jag tror att det är första gången i hela mitt liv jag kan säga det ! Nå, skönt att börja jobba igen, roligt att träffa alla mina flickor och pojkar igen, alla är såååå duktiga och alla har skött sig medans jag har varit borta.

Annars har dagen gått i jobbenas (finns det ett sånt ord ?) tecken. Eftersom det är periodstängning på Oriflame, så har jag mycket att stå i för att hjälpa alla mina säljkonsulenter med deras ordrar m.m. Är man ny är det inte alltid så lätt att lägga in en beställning. Telefonen och datorn har gått varm, så jag har inte klätt på mig förrän 13.00 !!

Hann med att prata med Stora C borta i Australien, där dom, by the way, hade ENDAST 35 grader varmt och då var klockan ¨21.00 på kvällen... Stora C är en mycket go´tjej som vi ska åka och hälsa på om ca 2 år. Jag hann även med att prata med Lilla K som ännu är kvar i Sverige, hon åker inte hem förrän 2/12. Både Stora C och Lilla K vill att jag ska skriva en blogg på engelska, så det blir väl en sån till helgen !

Viktväktarna då, Ja ! Hur kul som helst, som vanligt, att träffa alla goda, glada medlemmar. Varit i Kalix ikväll, höll i en föreläsning 18.00 (Jag hoppas att jag får se nån Happis-bo där under april månad ?) Längtar efter att åka till Gällivare imorgon för att träffa alla där.
Nej, dags att göra allt pappers-arbete klart för kvällen och kanske pussa maken godnatt innan han somnar !

Blogga på!

Kommentarer
Postat av: eira

Kvällstrött karl??

2006-02-27 @ 21:20:25
Postat av: AnnBritt

Alltid kvällstrött.... Stiger däremot upp oftast ca 04.30 på morgonen!!!

2006-02-27 @ 21:44:45
Postat av: Kajsa

Kommer du att vara i Kalix under april månad så får vi nog komma dit och väga oss nån gång!

Postat av: AnnBritt

Jag kommer att vara kvar i Kalix tom 10/8 !

2006-02-28 @ 07:46:15
Postat av: nina

Wow! snacka om morgon pigg.....tänk om han skullle dela med sig av sin morgon pigghet.......

2006-02-28 @ 08:23:19
Postat av: Åsa, Malå

Sköt att höra att du är "back in the loop" igen, Har du kvar SkellefteLunch på torsdagar? eller är det L8 eller Ida?

2006-02-28 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback