Äntligen, tack vare Happis-kompisarna....

Jag har ju inte riktigt fattat det här med att ha en blogg... Visste nog inte riktigt vad det var innan jag fick adressen till Eiras blogg. Och från den sidan kom jag mig vidare till Ninas och till Kajsas och att jag till och med fick höra talas om ICA-Anki (vem det nu är, men jag tror hon har koll på godiset !=))

Här hemma hos har det varit full rulle idag, trots en brinnande huvudvärk och en eländig förkylning. Maken åkte upp till Gällivare på service med min bil, och jag har servad syrrans ungar med hämtning från skolan bl.a.

Fast det är småsaker... för jag har ju nu äntligen fått veta att jag är frisk ! Jag behöver inte behandlas något mer för min cancer, ingen strålning, ingen operation och inga cellgifter ! Och äntligen... ska jag börja jobba på måndag !

Jobbet ja,.. kommer jag att ha kvar tills i augusti, men under sommaren blir det av naturliga skäl inte så mycket jobb som konsulent hos Viktväktarna. Vad ska jag göra till hösten ? Vet inte riktigt ! Men något blir det väl alltid. Under sommaren ska jag förmodligen jobba natt på sjukhemmet och sedan har jag ju mitt nya jobb som chef hos Oriflame bla. Vi får väl se...

Nu väntar sängen, orkar bara inget mer. Ska till Övertorneå imorgon med en kompis, kanske åker vi över till utlandet och köper lite lakrits, men bara lite...

Kommentarer
Postat av: eira

VA??? Lakrits?? Vem sitter på hyllkanten när du handlar?? Det kan ju knappast vara du själv?

Så skönt att höra att du är frisk!! Grattis grattis. mina tummar har varit blå - jag har inte kunnat göra nåt. Bara hållt tummarna!! *ler*

När ska du till Haparanda då? Det finns kaffe på Järnvägsgatan. Men inte godis.

2006-02-24 @ 21:05:05
Postat av: AnnBritt

Men du kanske har några bullar ? Det blev väl några av dom 6 paketen jäst ?

Postat av: AnnaKarin

Hej! Vad skoj att höra att du nu är helt frisk. Har tänkt mkt på dej och försökt att sända positiva tankar och hjälp din väg!!! Måste ju få höra mer om din nya chefstjänst. Ha det bäst trots förkylningen. Krya på dej, kramar

2006-02-24 @ 21:44:45
Postat av: elli

Läste min systers blogg och såg din adress och då blev man lite nyfiken. Kul att läsa andras bloggar om det vardagliga värdefulla livet.

2006-02-25 @ 09:10:33
Postat av: Nina

Vad kul att du gjort en blogg !!!

Vet du att vi är många som haft tankarna hos dig. och vi har som Eira skrev hållit alla tummar och tår som vi bara haft att hålla.

2006-02-25 @ 12:14:16
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

Oj vad skönt att du är frisk! Jag har åxå gått i genom det för några år sen. Hur är det med din systerdotter?
Kram

2006-02-25 @ 19:06:20
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback