Pizza och mellis-festival

Idag sov jag tills jag vaknade... det vill säga till klockan 08.00. Sedan blev det fart, jag och M åkte till Övertorneå för att göra en liten marknadsundersökning åt Oriflame. Gick jättebra... träffade en massa trevliga människor och till och med en viktväktare som jag inte har sett på länge !

Under tiden jag var i Övertorneå så hämtade maken Kate (utbytesstudenten från Australien) hos en kompis, som hon övernattat hos. Maken och Kate var nog sedan och tittade på renkapplöpningstävlingen (svårt och långt ord) nere på isen nedanför hotellet. Lite orolig för mig är han allt... han hann nog ringa si så där 3 gånger under tiden jag körde hem från Övertorneå.

Jag mötte maken och Kate inne i Bränna, och det blev........... en pizza till middag !! Får en vv-konsulent äta sånt ??? Naturligtvis hade M och jag varit till utlandet och köpt lite lakrits också, så nu har jag ont i magen ! Får säkert gallbesvär inatt. Träffade min "lilla" 2 meter långa lillebror på pizzerian också, och hör och häpna, han orkade inte äta upp hela pizzan !!

Nej, mellis-festivalen är det ikväll och jag har ingen koll på vem som är med, jag måste nog kolla i NSD.

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: eira

Och jag och karln och äldsta sonen var på Leilani och käkade. Passa på när små-kottarna blev kvar hos farmor och farfar över natten. *ler* Nu har jag skickat ut karln i garaget och sonen sitter klistrad vid sin dator...så jag får tv:n för mig själv! *ler stort* Har ni en utbytestudent hos er? Spännande!

2006-02-25 @ 19:04:00
Postat av: Kajsa

Jag vet att en vv konsulent får äta pizza nån gång...däremot får medlemmarna inte göra det...
jag har i så starkt minne det du sa att som vv:are behöver man inte räkna point på julafton och midsommarafton, å du ska veta att jag just nu längtar till midsommar...föresten säljer jag åxå oriflame...

Postat av: AnnBritt

Nej, Kate från Australien bor inte hos oss, jag jobbar hos Explorica, ett företag som sysslar med utbildningsutbyten över hela världen. Jag lägger in en blogg om det en annan dag... Det samma gäller Oriflame, jag inte bara säljer utan jobbar med mitt eget säljteam numera, så det har också blivit ett jobb. Kanske vi ses på någon utbildning Kajsa...

2006-02-25 @ 20:16:51
URL: http://annbritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback