Efterlyses....

bra boktips !! Tänkte ta mig någon liten ledig timma i hängmattan och behöver besök förutom min kära mp3-spelare ! Lämna tips... Tycker om biografier, sanna historier, deckare och liknande...

Förresten, vet ni vilket datasnille jag börjar bli ! Nu kan jag ladda ner musik, och ladda in den på min lilla mp3 ! Förut åkte jag till brorsan och han gjorde det åt mig, men nu kan jag själv. Och det bästa av allt: maken kan inte alls !! Så ni kan tro att jag briljerar !

För övrigt går livet sin gilla gång här i Överkalix, jag jobbar nu inatt sen ska jag ta semester i 8 dagar ! Perhaps: en liten bikertur norrut...förhoppningsvis till Norge! Bara vädret tillåter, vill säga. Annars kanske man får besök av Bull Mchanan i "the cottage" och en kall öl eller lite vin, vi får väl se. Fortsättning följer...

Annars håller sig mitt blodtryck stabilt: alldeles för högt ! Fick nästan inte komma till doktorn heller, denna VC här på orten är lite konstig, man får kämpa sig till en läkartid. Och till saken hör att det är inte ofta undertecknad är till doktorn, och då har hon ställt diagnosen själv ! Känns det igen, vårdpersonalen... Men kontentan av det hela blev att jag ska till doktorn nästa fredan den 28:e, så får vi väl se vad hon säger. Ska till en doktor som heter Pamela (inte Andersson, tack och lov). Fortsättning följer...

Vi ses på bloggen.
p,s. jag vet att jag är dålig på att kommentera, men jag tänker på er alla, varje dag...

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men gud vad härligt med Norge! Var dit -92, det är verkligen vackert och trevligt folk! Ha en trevlig resa!

Postat av: Nina

senast lästa bok: Allt för min syster, den gick att läsa. Nu läser jag Familjebilder och hitills är den också OK, och sedan har jag fått tips på en bok som heter: Skam, så den blir nästa läsaprojekt.

Jag vet en bra bok, men kommer såklart inte ihåg vad den heter, Eira har lånat den....hon kanske kan kika vad den heter och skriva åt dig hit på bloggen, och den tyckte jag var BRA. Klart läsvärd. den var bäst av de jag skrev om här ovan....Skam kan jag inte uttala mig om, men verkar bra.....

Hoppas du fick något tips !!

Ha en bra Norge tur!

2006-07-20 @ 20:22:24
Postat av: eira

SKAM - är bra!!! Ska kika mer i bokhyllan!

2006-07-20 @ 20:33:46
Postat av: Kajsa

"Skam" Var jättebra! Har läst den! Som deckare är ju Peter Lehane bra och Henning Mankell!
Vårdcentralerna har ju alltid i folkmun kallats för magnecylverkstad...inte helt utan anledning...

2006-07-21 @ 08:36:24
Postat av: Kajsa

Fy så hemskt för er! Är kusinen återfunnen?
Förstår att du inte klarar av boken ännu!
Dubbelkram!!!!

2006-07-21 @ 16:02:44
Postat av: Maria

Många böcker har jag hemma... Kom förbi å låna nån gång!

2006-07-25 @ 15:46:56
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Bull Macahan

Ho, ho!! Nu är det lääääänge sen det hände nåt här.....

2006-07-27 @ 10:35:06
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Sussi

Längtar verkligen efter din mat :D! Skall bli trevligt att ses snart igen!

2006-07-30 @ 21:34:22
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Syster Evron

Nu har jag uppdaterat...äntligen :o)
Jag har massor av boktips...hade jag inte haft guldfiskminne hade jag rabblat upp flera titlar...ehe.. Men "Jag väljer livet", "Dotter till en mördare" är väldigt bra. Åså förstås "Den vita massajen" och "den vita massajens dotter". Kanonbra bägge två!

2006-07-30 @ 21:34:24
URL: http://evron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback