Sitter nu...

på jobbet igen... Jobbar en extra natt, en av 3 den här veckan. Annars skulle jag ha varit långledig. Men det är ganska bra kulor i börsen och sen har jag svårt att säga nej om någon frågar mig om jobb !

Veckan som har varit har gått i lugnets tecken, fast lite småjobb har det allt blivit. Vill säga välkommen till min nya återförsäljare i Svappavaara ! Hann med ett besök där på torsdag, och besök hos M och H i deras sommarstuga på kvällen. Vi hade så tur att vi fick köpa ett myggtält av dom, så nu under dagen, efter jag har sovit några timmar, skall det bli till att resa tältet.

Jag hoppas att ni såg alla happisar och karungisar att träffen hos Häxan inte blir av förrän den 21/8 kl 18.00 !! Men då utlovar jag smarriga saker¨... Bull har under veckan som varit "sadlat" om, vill jag lova. Jag fick ett SMS från Bull Macahan och då kanske ni förstår att hon har varit i The Wild West för ett besök. Just nu är hon på gång mot Höga Kusten semester, men väntas hem om en tid.

Själv gjorde jag ett besök på Pajala marknad. Som vanligt mycket att se på, men det enda som inhandlades var 4 smörknivar i trä som ska skickas till Australien och lite vaniljfudge, inte alls vv-vänligt men mycket gott !!

Jag är inte så bra på att kommentera era bloggar, men ni vet att jag tänker på er ändå ! Väntar nu bara på lillasysters uppdatering... Kanske efter helgens barnkalas.

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åh, jag ska uppdatera...efter helgen! Idag har vi haft fullt hus! Jag, Karln, våra barn, Kompisarna från Rosvik och deras barn har badat i gårds-poolen, grillat och lekt =) Känner mig lite slut i kroppen...men nu vill barnen bada igen. De är bara att gå ut och agera badvakt =)

2006-07-08 @ 16:17:47
Postat av: Nina

Vi har också besökt Pajala....gick lite pengar, var så varmt så ingen orkade handla.

2006-07-08 @ 22:55:01
Postat av: Sussi

Ser fram emot smarrigheterna i aug! ;)

Postat av: Kajsa

Jag ser åxå framemot smarrigheterna hos Häxan...magen riktigt knorrar...

2006-07-10 @ 07:24:08
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: häxan1

Ni ÄR så VÄLKOMNA till MIg,KRAM!
Tiden, hur blir det, ena säger, kl 19,00, och den andra kl 18,00, VI MÅSTE, liksom bestämma?
Så, vi HÖRS:D

2006-07-10 @ 20:41:24
Postat av: AnnBritt

Har Bull och Häxan kommit överrens om 19.00 så blir det 19.00 ! Jag är känd för att svamla lite när jag jobbar natt...

2006-07-10 @ 22:43:55
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Anki

Åh det blir spännande o se vad du bjuder på då.

2006-07-13 @ 14:46:31
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulrika

Hej på dig undrar bara om mina varor Chokladmose + tacokryddan som jag bestälde av dig på Kalix dagen har kommit. Hoppas att du har en härlig sommar.

2006-07-15 @ 20:15:53
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Bull

Hallå allihopa!! Det är kl 19.00 hos Häxan och inget annat :)

2006-07-16 @ 14:53:29
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback