Varit lite lat...

på uppdateringsfronten på sistone ! Det beror inte på att jag inte har haft tid, för det har jag ! Jag har nämligen varit ledig i nästan en vecka... Kanonskönt, men har ändå haft att göra hela tiden, som vanligt.

Jag tänker inte rabbla upp allt som har hänt under veckan, bara det viktigaste:

1. Har varit till doktorn, ska få en 24-timmars mätare påkopplad på mig nästa vecka. Vet inte om det blir nåt annat resultat, det känns ut som att ja inte riktigt blir trodd när jag åker dit och blir undersökt...

2. Har målat mina trädgårdsmöbler i stugan, knallblåa, blev jättefina.

3. Har sovit, sovit och sovit...

4. Kommer inte ihåg något mer, jo, har läst 3 böcker under veckan som gått, och ser att jag har saknat det i massor.

Nu jobbar jag natt igen, dom sista 8 nätterna, innan jag ska börja mitt nya liv, vad det nu är...
Jag kanske blir lite mer ledigt, men det är bara kanske, vi får väl se, jag lovar att hålla er alla uppdaterade !

Annars ser jag fram emot att träffa alla i Karungi, alla i Kalix och alla i Övertornea i slutet av augusti, jag utlovar som vanligt god mat !

Blogga på !

Kommentarer
Postat av: Lilla lillasyster

De var stugan i Sandsjärv...den som var flyttbar..

2006-07-31 @ 10:25:49
Postat av: Catta

MMM, vi ses ju snart, gott ska det bli...

Postat av: Sussi

Läääängtar - OCH kommer hungrig ;D!!

2006-07-31 @ 20:22:23
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

Skönt att höra att du varit ledig några dagar samt sovit , sovit och sovit...för du har behövt lite semester människa !!!!

2006-08-01 @ 21:18:35
Postat av: Kajsa

Vad bra att du har kunnat ta det lugnt! Jag har börjat mitt nya liv nu...tar en timmes prommenad klockan sju på morgonen...sköööönt! Ser framemot träffen hos Häxan!

2006-08-02 @ 08:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback