Äntligen dags för en...

uppdatering över förra veckan ! Veckan har, som vanligt, varit fylld med arbete. Jag kan inte ens räkna upp allt jag har gjort. Som vanligt väldigt roligt att jobba med alla glada VV-medlemmar även om många är ledsna och besvikna över situationen hos VV. I dagläget jobbar jag ju bara med 1 klass per vecka i Kalix och 4 klasser i Luleå. Efter midsommar så har jag kvar 2 klasser i Luleå. Det känns pest att lämna alla medlemmar, men se företaget, det skulle jag gärna lämna redan idag !

Nå, tur att jag har nya jobb. Helgen som gick har bara varit nöje blandat med roliga jobb ! Startade på fredan med ett allvarligt försöka att röja här hemma, det slutade med ingenting... jag fastnade framför tv:n och i en god bok ! Och vem bryr sig om lite damm ??? Inte jag, möjligtvis maken då ! Men då kan han faktiskt dammsuga, tycker jag. Klippte mig hos Vicky på fredag och ordnade med höstens projekt. Och nu ska jag tala om vad det är ! Det blir en hel helg med nöje, god mat, underhållning och shopping. Vi ska nämligen här i Överkalix ordna en inspirations och mässhelg. 9 och 10 september, lördagen håller förmodligen korpen i, det kommer ledare från Inpuls i Luleå, med bla. orientalisk dans och pilates, spännande va ! Helgen avslutas med mässa i Folkets Hus med hudvård, mat, kosmtika, underkläder, frisyrer, massage, tupperware, blommor, kryddor, m.m. Även Thai-massage kommer att finnas med. Nu räknar jag med att så många som möjligt kommer, eller hur ? Alla gubbar är ju på älgjakt hela hösten, så vi tyckte att alla gummor kunde får nåt !

Som mellansystern sa, så förbrände vi massor med kalorier på lördag. Start 09.00 i Badhuset. Aerobic, Step-up, power-yoga m.m hela dagen. Med min usla kondis och tunga kropp gjorde jag så gott jag kunde och avslutade det hela med Thai-massage, en upplevelse !!!

På söndag hade Maria, jag och Britta visning av våra produkter på Innanbäckens bygdegård under 2 timmar, tack alla som kom !
Sedan åkte jag till Luleå för min första konferens med Alpnaering, spännande och intressant att få lära sig lite mer och titta på kommande produkter !
Sen avslutade jag dagen med middag på Baan Thai i Luleå med gamla och pågående VV-personal, allt från Kiruna till Skellefteå, även där, Tack alla som kom !! Det gör vi gärna om igen, med då till hösten, en spaweekend på Pite havsbad ser jag fram emot.

Puh... Nog för i dag !
Blogga på.
p.s. Tjej dag i Ullatti på lördag mellan 14.00 och 17.00. Välkommna !!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, visst var det trevligt i igår! Det gör vi om. Ska bli spännande med Ullatti till helgen! För att inte tala om en VV-träff med föredettingar till hösten. Ska vi ta med oss våra gamla personalböcker också så kan vi väga in oss innan vi börjar :))

Postat av: Kajsa

Jag förstår inte hur du orkar!!! Vilken energi!!!

2006-05-15 @ 21:56:08
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Puh! Man blir alldeles slut av att läsa ALLT som du hinner med! :-D

2006-05-16 @ 12:01:57
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Nina

När vilar du dig ?????????????

2006-05-17 @ 07:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback