Äntligen måndag !!!

Måndag igen... veckorna och helgerna går alldeles för fort just nu, tycker jag. Det finns så mycket som jag borde göra och måste göra, och samtidigt så vill jag inte ! Jag tycker inte om att städa, byta gardiner, putsa fönster m.m. Jag blundar hellre...Finns det någon mer som jag, tror ni ??

I alla fall, helgen har avlöpt med att jag har stått på Arcus mässan fredag och lördag med mitt nya jobb hos Alpnaering. Fantasktiskt väder, har vi hört, att det har varit ! Vilket gjorde att det inte var så fantasktiskt mycket folk på mässan. Nå, tack alla som kom, som pratade med oss och som provsmakade hos oss !! Skoj som vanligt att träffa folk, inköpen i helgen begränsade sig till en sidensjal (i nya favoritfärgen rosa) och "hälso"-godis. Lördag kväll anlände jag hem ca 20.00, bort med smink och kläder och klockan 22.00 gjorde jag en akututryckning till mitt andra jobb på sjukhemmet, det fattades en ssk till natten, och vem åkte då ut, tror ni ?? Som vanligt har jag svårt att säga nej, när det gäller jobb. Så igår söndag, blev det sova av, och sedan tårta hos kära mor som fyllde 62 år !

Idag, då ?? Jag nu fortsätter jag med uppföljningar av helgens intresseanmälningar för smakdemon + rekryteringen av nya säljkonsulenter till oriflame, kurs hos ABF mellan 15 - 16, VV i Kalix mellan 17 - 19 och avslutar dagen med att lämna varor till kund i Kalix !

Har man inte jobb, så gör man sig jobb, eller hur ! Men roligt har jag nästan jämt...
Kära happis-bloggare, vi ses den 21/5 kl.14.00 hos Eira !
Kära vv-personal, gammal som ny, vi ses den 14/5 kl 17.00 på Baan Thai !
Kära Kalix-bor, vi ses på innanbäckens bygdegård på söndag 10.00-12.00 !
Kära Gällivare-bor, vi ses den 16/5 kl. 18.30 på schaktmästergatan !


Blogga på !

Kommentarer
Postat av: Catta

Puh! Man blir ju svettig bara av att läsa allt du ska och har gjort. Jag lovar, uppdatering kommer!

Postat av: Kajsa

Men du har då verkligen många järn på elden...hur orkar du?

2006-05-08 @ 20:29:14
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Maria

Jag ska hämta nyckeln på lördag tror jag så att vi kan börja tidigt på söndag! Du har väl bjudit alla du känner?

2006-05-11 @ 08:00:03
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Maria

Det är fredag idag....

2006-05-12 @ 08:41:38
Postat av: Catta

Tänkte precis som Maria, hallå AB, det är ju fredag!

2006-05-12 @ 18:09:04
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Jag hämtar nyckel ikväll och kommer att starta efter 7-snåret imorgon bitti hade jag tänkt...

2006-05-13 @ 08:05:29
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Syster yster

Ho ho...
är det inte dags för uppdatering nu eller ???
Berätta nu om alla kalorier vi har förbränt idag.
Jag räknade ut att jag förbrännt ca 1900. Imponerande eller hur, stolt är jag då i alla fall att jag orkade med alla 5 pass ;O)

2006-05-13 @ 18:52:50
Postat av: Sussi

Hej - kikar in här hos dig! D var ett tag sen! Vi kanske ses hos Eira den 21a, ser närmare...

2006-05-15 @ 12:05:47
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback