Bill och Bull...

har varit på nya äventyr i helgen !! Ja, jag menar förståss mig själv och Maria med ljusen. Helgen har varit full med skratt, fniss och en del allvarsord minsann. Och vi kom på att våra nya smeknamn är Bill och Bull, vem som är vem, det vet vi ännu inte !

Vi startade helgen med en tjejdag i Ullatti, kom dit via mumindalen och outgrundliga vägar... Men roligt var det hela dagen. Sedan har vi avslutat helgen med att hälsa på alla bloggare hemma hos Eira.

Tack för att vi fick komma !! Och... vi ses igen på nationaldagen den 6:e juni hos ICA-Anki. Tänk att man äntligen fick se hur hon såg ut ! Och alla glömde att dricka kaffe, så Maria, Jag, Sussi T, Eira och barnen fick äta upp allt fika själva, vilken tur vi hade !

Nu stundar en halv veckan, jag ska minsann hinna med 2 lediga dagar har jag tänkt, för att sedan avrunda veckan med att vara med på Vårmässan i Svanstein, kom gärna förbi och sig hej åt oss i montern !

P.s. läs min syrras blogg, länken finns här på sidan till höger...

Blogga på

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Dina köttbullar var jättegoda! Synd att vi missade fikat men jag och Nina fick smaskig gräddtårta i församlingshemmet efter kyrkan...tur jag köpte tarmsköljningen...Det var roligt att träffa dej och vi ses ju hos Ankki om nåra veckor igen! Tack för en trevlig träff!

Postat av: Maria

God morgon Bill! Eller är det jag som är Bill och du är Bull? I alla fall så var det ju en superkul helg. Den måste vi upprepa!

2006-05-22 @ 07:24:20
Postat av: Annika

Tack för trevlig söndag!!! :-D

2006-05-22 @ 10:13:59
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anki

Tack både Bill o Bull. Jättetrevligt och goda köttbullar:-)
Synd att vi missade kaffet, men det blev ju så förbaskat bråttom för en del till kyrkan.
Vi ses 6:e juni o på bloggen.

2006-05-23 @ 18:44:48
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback