Nu är helgen över, en ny vecka väntar...

och man kan aldrig så noga veta vad som ska hända den här veckan !!

Helgen som gick spenderades i Svanstein tillsammans med Bull, Mona, UG och Monica. Jättetrevligt, fast lite PRO varning var det allt ! Trevligt att också träffa en massa gamla VV som man inte hade träffat på flera år.

Veckan som kommer innefattar: Idag VV i Kalix + ABF i Överkalix, imorgon VV i Piteå, onsdag VV i Luleå + visning i Luleå hos kund, torsdag VV i Älvsbyn + ABF i Överkalix och sedan.... ??? Ledig fredag, lördag och söndag !! Har ni hört, va. Tänkte nog tillbringa den i stugan, tror jag. Sla bli skönt, känns som att det behövs lite ledighet nu. Sedan drar Bill och Bull och Mona vidare på nya äventyr igen...
Tjejjoggen i Sjulsmark kan ni träffa Mona och mig på.
Kalix-dagen den 17/6 kan ni träffa Bill och Bull i ett marknadsstånd.

Och sedan börjar sommarjobbet: nattschema på TG här hemma i Överkalix, ser jag som vanligt fram emot. Tycker om att jobba där, trivs med personalen och dom gamla förståss !

Nu kanske jag ska klä på mig idag och äta frukost...
Blogga på

Kommentarer
Postat av: Syster Eva me den omtalade bloggen

Men Bibbi!! Frukost nu?! Du är ju värre än mig...de trodde jag ingen kunde vara :o) Uppdatering kommer snart, jag ska bara samla krafter...ehe..

2006-05-29 @ 10:55:28
Postat av: Bull

God morgon! Tack för i helgen, det gör vi om men kanske på nåt ställe med liiite yngre publik. Har du hittat behån?

2006-05-29 @ 11:23:09
Postat av: Nina

Hej Bill !! Synd att inte vi alla bloggisar från vackra tornedalen hittade till Svanstein då hade ni fått se mer än pensionärer *skratt*

2006-05-29 @ 12:26:44
Postat av: Catta

Ni verkar ha skitkul på era träffar Bill och Bull! Har fått höra lite på jobbet. Om vi inte hinner träffas tidigare så ses vi på Kalixdagen, jag har då planerat att gå dit, stannar gärna till hos er!

Postat av: Syster yster

Jodu, nog är berg o dalbanan en nära döden upplevelse, men jag har nog aldrig skrattat så mycket efteråt som jag gjorde då. En liten skräckblandad förtjusning skulle jag vilja säga.
Drog iväg till Kalix efter jobbet. Mellan J har inga hela byxor, alla är lappade på knäna. Inte duger det när vi ska ut och resa ;o)
Nu ska barnen i säng, gäller att vänja dem lite. De måste upp kl 4 på fredagmorgon om vi ska hinna med flyget.

2006-05-31 @ 19:53:47
Postat av: Kajsa

Du har då verkligen fullt upp! Men det verkar ju vara roligt åxå, själv tycker jag att det känns lite pestigt just nu men snart är jobbet slut och solen kanske börjar titta fram. Det är verkligen ingen försommar här inte...

2006-06-01 @ 07:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback