Påminnelse !!!!

Ville bara påminna om helgens händelser:

Lördag: tjej dag i Ullatti mellan 14.00 och 17.00 ! Hudvård, makeup, hälsokost, kryddor, ljus och tillbehör, massage m.m. Salladstallrik serveras !

Söndag: Provsmakningsbuffe hos Eira i Haparanda kl 14.00 + visning av lite ljus med till behör.

Annars är allt ok. En av mina studenter lämnade oss igår, sitter just nu på planet mellan Singapore och Australien, lite tråkigt, men framförallt skönt för honom och lite skönt för värdfamiljen och även för mig. 18 åriga killar har det inte lätt i livet....

Grattis Kajsa till det nya barnbarnet !! Vi vill se kort på bloggen så fort som möjligt.
Måste nu gå och titta på Carola...

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det är så härligt att det är över och att både mor och barn mår bra! Vi ses på söndag!

Postat av: eira

Ska bli kul och ses!!

2006-05-19 @ 08:08:11
Postat av: eira

Förresten Ann-britt - min mail fungerar inte så om du behöver maila mig, [email protected] - och telefon numrena har du ju?

2006-05-19 @ 08:08:43
Postat av: Annika

Vi ses på söndag!

2006-05-19 @ 08:10:49
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: eira

Tack för erat besök!! Det var så kul o se er igen!!!

2006-05-21 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback