Har minsann varit i Pello....

jajamän, Pello har man varit i ! Och inte en enda bloggare såg man efter vägen ! Inte så konstigt faktiskt, ni har ju alldeles kolsvart hela vägen från Pello och mot Happis....

Pello fick en Alpnaering-visning och jag fick handla lite lakrits (äkta finsk) och fick på köpet träffa en massa trevliga damer ! Tack ska ni ha ! Självklart ser jag fram emot att träffa alla hos Stina, och jag lovar... jag tar med mig lite ljus och ljuskataloger också från Bill, som tyvärr måste med barnet till Umeå den helgen.

Men, jag stannar inte på kaffe för jag ska iväg och träffa lite Övertorneå-brudar efteråt. Lika bra det för figuren, kanske.

Annars så går allt som på räls, ibland tycker jag att jag kanske inte hinner riktigt med mig själv. Här hemma ska vi inte tala om... här är inte bytt gardiner på mångar år, och fönsterna tvättar maken, tur det. I natt ska jag och jobba på hotellet, och till helgen är det nightclub där, och då jobbar jag också. Sen blir det lite mera jobb, innan julborden drar igång i början av december. Tänk att det är snart jul, va !

Hoppas ni får en lugn natt !

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi ska sega oss väldigt hos Stina...hehehe...nu får du ju se mitt hus åxå, vi bor granne med Stina!
Jag bad mamma kolla upp vars du skulle vara så att hon åxå kunde gå dit men jag tror inte att hennes kollande gav resultat...

2006-11-01 @ 08:28:25
Postat av: Maria

Är du kvar i Pello????

Postat av: Catta

Trevlig Allhelgona på dig!!!

2006-11-04 @ 11:10:07
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Nina

Hesvejs !!

2006-11-04 @ 19:12:49
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Nina

Joppa nu inte ihjäl dig !!!..jag tror att det finns risk för det då du inte hinner "blogga" så mycket....tänker på ditt bästa *ler*

2006-11-05 @ 09:34:58
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback