Uppdatering igen....

Jajamän,... här uppdateras det igen. Jag bara lurades lite när jag sa att jag skulle vara ledig 2 dagar , det blev bara 1 !

Hotellet ringde och behövde någon till städet på lördag och denne någon det var jag, och som vanligt hade jag ingen lust att säga nej ! Så jag jobbade 6 timmar ! Men igår.... har bara slöat, sov till 10.30 (!), tittade på film och gjorde ingenting. Har inte ens plockat ut den rena disken ur maskinen ! Sköönnt !

Idag då ? Jo, jag är ledig från hotellet, men har en Alpis-visning i Luleå. Ska åka dit på eftermiddagen, tänkte köpa en eller två svarta toppar innan visningen och ska också förbi min Alpis-kollega Mona en liten stund innan visningen.

Imorgon ? Ja, jobbar på hotellet 7-15 och sedan Oriflame visning i Lansjärv hos Maria.

Onsdag ? jobb på hotellet 7-15 och sedan Alpis-visning i Älsvbyn hos Ylva.

Torsdag ? jobb på hotellet 7-15 och sedan Alpis-visning hos Solweig i Kalix.

Fredag ? Jobb på hotellet 7-15 och sedan middag och sedan jobb på hotellet 18-23 !

Lördag? LEDIG !!

Söndag ? Ska träffa min nya återförsäljare Anneli och ha visning hos henne (Alpis)

Vad ska ni andra göra under veckan ??

Vänta ingen uppdatering under den här veckan från mig !

Blogga på, krydda maten och tänd ett ljus !

Kommentarer
Postat av: Bull

Ha, ha, inte kommer du att vara ledig på lördag :)

Postat av: Nina

...tror som Bull....inte kommer du att kunna vara ledig då....många dagar till lördag och många som kan hinna fånga in dig i nåt jobb eller någon visning *skratt*.

2006-10-16 @ 14:20:58
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

Förstår att du inte hinner med uppdatering denna vecka...

2006-10-16 @ 21:38:09
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anna-Maria

Men du får ju bara inte missa den HEEEELT underbara dans-aerobicen på söndag kl 11 :) !
Energi-knippet Maria Törnqvist leder :) ! Hiu hiu..

2006-10-17 @ 22:56:37
Postat av: Anna-Maria

Ytterligare en kommentar åt andra förstoppade...
Drick Alpnaerings vassla !!!
Säger bara : SKIIIIT- BRA :)

2006-10-17 @ 23:00:10
Postat av: Bull

Ja, ja - det är fler än jag som inte uppdaterar...

2006-10-20 @ 13:28:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Jag skrev o frågade om utbytesstudenterna i förra inlägget , men du svarade inte:-(
Trevlig söndagkväll förresten

2006-10-22 @ 18:40:42
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback