Nysnö, Jippiii.....

Ett lite kort inlägg bara, så att ni ser att jag lever. Har inte riktigt tid att blogga just nu pga att jag huset full av folk från Down Under... Själva bor vi i stugan, medans alla andra bor här i huset. Nysnö, ja.... Ni kan ju tro att "the mates" är nöjda !!! Idag blir det slalom, och skotta snö. Imorgon blir det ishotellet och på lördag blir det renkörning och renkörkort.

Mycket trevligt har vi, men allt följer vi inte med på.

Annars så jobbar jag en hel del, som vanligt, och kommer att jobba ganska mycket nu from 1/5.


Jag tjuvläser och kommenterar ibland....

Ha det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi som skulle ta fram cyklarna i dag...

2007-04-11 @ 14:52:56
Postat av: kajsa

Det var jag...

2007-04-12 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback