Skvaller...

Nu ska jag tala om vad det är ! Bull har ju redan talat om lite på sin blogg.... Men jag har inte tackat nej till mitt jobberbjudande, och det var inte viktväktarna ! Utan det är ett annat x-tra jobb på ett antal timmar i veckan. Vad det går ut på ? Ja, det är jag inte redo att ventilera offentligt, utan det måste jag tala om på något annat sätt om ni vill veta det. Och .... det är inte ett poseringsjobb eller något annat "dirty" ! Bara lite hemligt och innefattar en omfattande tystnadsplikt.

Annars... Ja, allt kommer lite senare, måste nu skjutsa "barnet" till hennes praktikplats....

Vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Nina

men herregudannens vad det skall var hemligt !! Men hoppas det går bra med nya extraknäcket fast jag inte vet vad det är !!

2007-04-21 @ 21:04:46
Postat av: Kajsa

Ja så fet som jag har blivit så skulle då jag behöva VV...

2007-04-22 @ 22:44:45
Postat av: Annika

Åhhh vad jag blir nyfiken!

Postat av: Maria

Ja, bara du inte kommer till mig när du är på nya jobbet... då låser jag dörren!!

2007-04-23 @ 15:31:07
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: sussi

Hejhopp :)
Kikar in och önskar er en underbar Valborgs!!
*kramar*

2007-04-30 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback