Kanske dags att uppdatera, eller-----

ja, jag vet inte ? Det kanske är dags.... Skulle kunna skriva hur mycket som helst, hur mycket som helst har hänt i min värld sedan sista inlägget, men idag har jag ingen lust med någonting alls.

Sista veckan här har varit pest !! Och alla som känner mig vet att jag brukar inte tänka så, men så har det varit...
1. Känner mig inte pigg, känns ut som att något är fel.
2. Har ingen lust med julen igen
3. Och till råga på allt har Bridie åkt hem till Australien i morse...

Vi vet inte riktigt hur vi ska klara av detta, ingen av oss....

Pest och Pina !!

Kommentarer
Postat av: Bull

Ring mig imorgon (torsdag) eftermiddag!!!!

2007-12-05 @ 20:35:06
Postat av: Nina

Jag läste i tdningen.....först pratade gubben om nå Australiensare som skulle ta med sig det norrländska köket, sedan sa han något om överkalix. Jag hoppade upp och ropade: men det är ju Ann-Britt, han fattade noll, och jo det var ju ni som haft en av ungdomarna.
Hoppas allt kommer att kännas bättre så småningom.

2007-12-05 @ 21:41:08
Postat av: Ulrika

Hoppas du snart känner dig bättre. Vi här i Kalix tänker på dig.

Postat av: catta

DU LEVER!!! JAAA, välkommen tillbaka, det var verkligen på tiden. Förstår att du känner dig deppig nu när tjejen åkt hem, men det blir nog bättre snart. Tänker ofta på dig, det skulle vara roligt att få se dig!'
Kram Catta

2007-12-06 @ 12:51:45
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Linda

Tänker på dig!!!!
Hoppas att pinan snart tar slut!
Hälsn. "Måbra"-Linda

2007-12-07 @ 09:21:31
URL: http://www.flexis77.blogg.se
Postat av: Eira

Åh hej! Trist m allt tråkigt, men kul att du skrev ett par rader. Vi har ju saknat dig här i blogg-världen!!! *kram*

2007-12-08 @ 07:04:42
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: kajsa

Har verkligen saknat dej här ute i etern!
Hoppas verkligen att du börjar känna dej piggare.
Julen bär inte med sej lyckliga minnen för alla./Kram

2007-12-09 @ 15:41:10
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: Annika

Nämen hejsan!!!
Jag som nästan dagligen kollat om du uppdaterat dig i flera månader....men icket. Så då har jag hoppat över dig i några dagar och då minsann....vips så har du skrivt ett inlägg!! :)
Hoppas allt känns bättre snarast!!

2007-12-11 @ 18:16:48
Postat av: Maria

God jul kompis...

2007-12-17 @ 09:47:59
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

Tittar in och ger dej en stor kram!

2007-12-18 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback