Jag har gråtit jag idag.... igen...

pga att jag har fått en alla hjärtans hälsning i kuriren av mitt syskon nr 5 ! Tänk, va ! kolla under internet www.kuriren.nu, all hjärtans hälsningar, 12/2. I annonsen står det till "herrgårdsungarna"... Mina föräldrar bor på en herrgård och vi ungar är uppväxta där (jag från 13 års ålder) så när vi skickar hälsningar till andra eller köper presenter som är från oss alla så undertecknar vi det med "herrgårdsungarna" istället för att räkna upp 6 namn !

Sen fick jag gråta lite av ilska också idag. Ett nytt schemaförslag är lagt på mitt jobb och jag tycker inte om det ! Jag känner mig överkörd och mycket förolämpad, ett stort hysch pysch har föregått detta. För att göra en lång historia kort, jag måste enl. detta förslag gå ner i fast arbetstid, från 64 % ner till 52,5 % och det vill jag inte !!! Det kommer att sluta med att mitt fack och AF kommer att säga åt mig att byta jobb och det vill jag inte !!! Mer om detta följer senare....

En stor alla hjärtans kram på er alla !

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Visst är det härligt att få gråta av glädje!!!
Förstår att du är förb...Nån gång ska jag berätta min förb fackeri/jobberi historia!

2007-02-14 @ 14:40:41
Postat av: Nina

Fy ingen lever på 52,5%....sedan om du får jobba extra hur mycket som helst, det struntar nog facket i. Och klart som korvspad att du är förbannad...och J---a skitstövlar som gör så där mot dig, DU som jobbar och STÄLLER upp ALLTID kan jag tänka mig !!

2007-02-14 @ 15:03:47
Postat av: Bull

Tror att jag måste ringa dig ikväll - här har det hänt grejor också.....

2007-02-14 @ 15:08:35
Postat av: Anki

kram från mig:)

Postat av: Sussi

*kram*

2007-02-18 @ 09:52:35
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback