Kajsa förvarnar då....

i alla fall att hon ska ha bloggledigt, jag gör det inte ! Jag bara tar ledigt utan att fråga.

Annars då ? Ja, som vanligt har jag jobbat liiitttteee... Si så där knappast varit ledig dom 2 senaste veckorna. Men... jag är ju en vän av jobb, hade jag inte ett jobb skulle jag blir tokig. Nu har jag ju inte bara ett jobb, utan i dagsläget 4 !!

På hemmafronten ser det likadant ut som tidigare, Bridie har nu snart varit här i en månad, nu har hon bara 10 månader kvar ! Tänk att jag redan börjar våndas när hon ska åka hem... Hennes bror kommer ev. hit i slutet av april, det ser vi fram emot. Superfin tjej, med en otrolig humor, mycket lik min egen. Ikväll har vi haft svenska lektion här hemma, maken ritar streckgubbar och ritar dit öga, näsa, mun m.m. så hon vet vad som är vad. Försök att förklara och lära ut skillnaden mellan räv och röv, om ni kan ! Men hon är jätteduktig !

Till helgen har vi en jättekonferens på hotellet, Samsungs stora årliga med folk från hela världen. Vårt språk under helgen kommer att vara engelska mellan varandra och till gästerna, roligt tycker jag !

Imorgon ska jag på AF och förklara varför jag inte har sökt ett jobb som undersköterska i Gällivare ! Kanske för att jag har 27 mil tor... vad tror ni ?

Bull, länge sedan vi har talats vid på telefon, det börjar vara dags nu ?
Happisar och Karungisar, kunde vi inte träffas snart ? Kanske Ikea eller Leilani ?
Alla Viktväktare, jag saknar er !

Kommentarer
Postat av: Sister E

Men alltså...AF är ju i en skala för sig. inte behöver väl du söka jobb när du redan har ett?? Eller fyra?? jaja, de värsta dem kan göra är att sänka din ersättning i 45 arb.dagar...och de lär du nog jobba ifrån =)
Alla hjärtansdag imorgon, kolla Kuriren ;o)

2007-02-13 @ 08:54:15
Postat av: Sussi

Hahaha, räv å röv! Ja den var inte lätt!!!

Ha d gott,
Kram!

Postat av: Kajsa

Det skulle vara kul med en Ikeaträff...Hela gänget!!!!

2007-02-13 @ 16:53:34
Postat av: eira

Åh...jag vill hellre ha en lei-lani-träff!!!

2007-02-13 @ 17:44:11
Postat av: Petulian

Hej svejs!
Förmodligen är det den kryddan han pratade om, en liten eller stor burk kvittar. Vi tar det du har hemma :) Kul med en så stor grej på GA, lite utöver det vanliga och kul att få prata lite engelska, själv får jag tunghäfta så fort det kommer till att prata *djup tragisk suck* :D Ha det gott så länge, vi hörs eller syns.

2007-02-13 @ 20:02:18
Postat av: Sussi

Ha en riktigt go Alla ♥ Dag!!!
*KRAM*

2007-02-14 @ 08:08:09
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

En Leilaniträff är absolut det godaste alternativet...blev genast sugen på räkor...
Ja du Annbritt! Vore tårar guld så var vi rika! Vi brukar kalla Pontus för våran miljonvinst...men eftersom det höll på att gå galet med Kasper när han föddes så blev det ju två miljoner...Vi har aldrig vunnit på Lotterier...:)

2007-02-14 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback