Lördag morgon...

och resten av huset sover ! Trodde nog att det skulle bli en lugn vecka efter helgens arbetade 32 timmar, men icke sa nicke. Sjukdomar härjar även här i Överkalix, dock förkylning, inte magsjukan tack och lov ! Så istället för en natt (7 timmar) har jag hittills jobbat 30 timmar och ska ut och jobba idag också (8 timmar). men förhoppningsvis gör det gott i börsen lite längre fram ! Skulle inte sitta fel med en IKEA-resa snart igen.
Har en liten fråga till Bull: Vilket datum är det dags för stockholm ? September är ju min fjäll-månad, jag drar till fjällen tillsammans med 50 kvinnor, 2 helger på rad. Mitt och Ingers projekt sedan flera år tillbaka, och nu blev helgerna fullbokade redan i oktober ! 110 kvinnor totalt ! Och i år kommer Roger Pontare till oss och underhåller....
Annars allt lugnt, Bridie ska till backen och åka slalom idag, hon gillar det skarpt ! Trots en del vurpor och blåmärken...
Ett tips om ni lider av fobier: kolla på syrrans blogg : evron.blogg.se, jag garanterar: era fobier är inget mot hennes !
Blogga på

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så du är åxå morgonpigg:) jag ska bara slänga i mej kaffet och sen ta en prommis...eller ett badkarsbad...

2007-02-03 @ 08:42:47
Postat av: Sussi

Här är d vattkoppor som härjar, en hos oss - snart 4...
Ha d gott :)
Kram!!

Postat av: Petulian

Hej! Vi var i backen igår och såg hennes framfart och hon såg ut att stortrivas :) Har en fråga till dig...säljer du alpis ännu? Min gode man hade ätit på ett ställe i Gbg och fått örtsalt (alpis)och det var det godaste örtsalt han nånsin ätit, och nu ville han att jag skulle försöka fixa det åt honom...och eftersom jag är en snäll fru (hrmmm, host) så sa jag att "naturligtvis ska jag fösöka fixa det, jag hör med AnnBritt" :) Ha det gött!

2007-02-04 @ 10:30:40
Postat av: Bull

Det är i Luleå på Kopera Arena... Delfinen alltså. Lördag 8 september.. Ladies Night.

2007-02-04 @ 17:50:59
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Nina

Det är det positiva med att få jobba extra = Extra klirr i plånboken :)
....men jobba inte ihjäl dig....måste nog säga det åt dig varje gång :)

2007-02-09 @ 09:10:40
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anki

Säger som Nina: jobba inte ihjäl dig:)

2007-02-11 @ 10:49:14
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sister ister

jajaja...lite fobier har väl varje människa?! Eller?! Någon?!? Ehe....

2007-02-12 @ 08:36:54
URL: http://evron.blogg.se
Postat av: Maria

Måndag idag....

2007-02-12 @ 12:00:12
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback