Tycker ni inte att det börjar vara dax....

för ett nytt inlägg, eller ???


Har bara, som vanligt, inte idas... Och ja, jag vet , att jag är dålig på att kommentera andras bloggar också. Men det innebär inte att jag har glömt bort er alla, jag tänker på er varje dag !

Annars då ? Ja, nu väntar en ledig helg. Möjligen ett besök med Bridie på renfarmen imorgon för dom har öppet hus och möjligen en sväng till lillsyrrans nya stuga på söndag. Ska bli jättespännande att titta till den. Har jobbat också ! Någon som är förvånad ??? JAg har till och med hunnit med 2 svängar till Gällivare den senaste månaden på lite x-tra jobb. Sedan har jag hunnit med x-tra föreläsningar och så mitt "vanliga" jobb på hotellet.

Vanligt och vanligt..... Ja, jag uttryckte mig till en kollega efter förra helgen att mitt jobb är: receptionist, nöjesvärd, nattportier, utkastare, lokalvårdare, frukostvärdinna, vakt, servitris och bartender. Tycker ni inte att det skulle vara värt med en löneförhöjning ? Ibland känns det ut som det....

Hoppas att ni får en underbar helg !

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tycker absolut att du skall begära löneförhöjning!!!
Hur gick spinningen?
Ha en skön helg!
kram

2007-03-30 @ 16:51:24
Postat av: Nina

Löneförhöjning skall du ha helt klart, jag räknade ihop det till nio jobb !!! En allt i allo som kan hoppa in överallt är guld värt !! Och du är en sådan och då skall du ha lön därefter, PANG så är det bara!!

Postat av: Lillasyster

Nu är de klart, nu är den vår =) =) Kom på söndag så får ni se!! Vi är där från morgonen. *glad idag*

2007-03-31 @ 15:02:59
Postat av: Anki

Ja det är ju liiite glest mellan uppdateringarna, fast förstår ju att som du jobbar så har du inte tid o ork till det också.
Givetvis ska du ha löneförhöjning

2007-03-31 @ 19:16:28
Postat av: Bull

Lön?!? Ska du ha lön också??

2007-04-01 @ 16:37:41
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Sussi

Hejhopp!!
Har bloggkalas idag, du är åxå bjuden :)

/Kram Sussi

2007-04-01 @ 19:29:28
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Maria

Ha en underbar påsk!

2007-04-05 @ 08:49:53
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ha en fin påsk nu och jobba inte för mkt!!!

2007-04-06 @ 08:47:05
Postat av: catta

GLAD PÅSK!!! Rubriken på senaste blogginlägget kan du nog kopiera :)

2007-04-06 @ 18:13:56
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback