1:a Maj idag...

och jag sitter fortfarande kvar på jobbet ! Vilket betyder att jag har jobbat på kungens födelsedag och fortsätter en stund till innan jag ska gå hem och sova. Vad har hänt sedan sist då ?? Ja, en massa som vanligt.... Kör på med nya extra knäcket, och fortfarande jobbar jag på världens roligaste jobb på världens vackraste arbetsplats !

En lugn natt har det varit på mitt jobb inatt... Tyvärr har det inte varit det på många andra ställen i Norrbotten, vilket jag läser nu om på internet. Tyvärr händer det också alltid otrevliga saker när alkohol är inblandat, och när det  framför  allt är mycket alkohol inblandat. Tack och lov har vår ordningsmakt varit ute och kollat. Vår egen "unge" var ute hon också minsann... Men hon kom hit till mitt jobb vid halv ett , och nu sussar hon sött. Man kan klart och tydligt se att hon är uppväxt med alkohol på ett helt annat sätt än våra svenska ungdomar. Både på gott och ont. Nå, inte ont om alkohol, kan man hantera det och tar ansvar för sina handlingar och är över 18 år så säger jag inget om det.

Själv har jag ju varit på fest också !!!  En jätteskoj fest hemma hos en kollega som fortsatte till ett annat ställe och slutade hos en annan kollega. Jag kom hem kl 04.15 på morgonen.... Mycket rödvin blev det .... Ont i håret hade jag dagen efter..... Steg inte upp förrän kl 18.30..... Men det har nu gått över ! Och snart ska jag på fest igen... Kollegan J ska ha fest, hoppas jag...

Nog för idag.
Blogga på

Kommentarer
Postat av: catta

Hej på dig! Så roligt att äntligen få läsa nåt från dig, det dröjer ju mellan gångerna, man hinner ju bli så nyfiken på vad som händer i ditt liv. Ha nu en riktigt bra 1:a maj! Kram Catta

Postat av: Nina

Äntligen !!!

oj vad du festar *skratt* ;)

2007-05-01 @ 15:31:50
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Bull

Är det lördag hela veckan på erat jobb?!?

2007-05-01 @ 19:01:17
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

En rolig fest överväger ont i håret...

2007-05-01 @ 19:44:57
Postat av: Bull

Firar du kungen än???

2007-05-03 @ 09:01:05
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback