Hej hej...

Nu åker jag strax till Skellefteå ! Ska bli spännade att stå på mässa hela helgen, igen... Kommer att försöka träffa lite bekanta också i staden. Men... Jag kommer att missa mitt äldsta syskonbarns konfirmation på lördag i Gammelstad kyrka. Men om vädret tillåter så åker maken och låne-barnet ner med motorcykel och är med på firandet !

Annars inget nytt under solen. Jo, blev uppringd i veckan av en som erbjöd mig ett jobb (är någon förvånad), det var ett heltidsjobb men kruxet är att det är i Luleå. Jag har ännu inte sagt nej, men det kommer jag nog att göra. Fast det var lite lockande att säga ja, men jag har ju så bra jobb här hemma !

Återkommer i ärendet !

Ha en bra helg alla bloggare, och jag tycker som Eira, att det börjar snart vara dax att ses.

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad roligt att bli erbjuden ett jobb, även om man har ett redan. Men du är så himla bra på att ta människor, det tyckte jag i allafall när vi har vart på vv möten och An träffar.

2007-05-10 @ 13:19:38
Postat av: Annika

Ha en bra "mässhelg"!!

2007-05-11 @ 11:08:56
Postat av: Bull

Nog hinner du väl med ett till jobb??? Du kan väl inte bara vara ledig?!?

Postat av: Nina

JA !!!!!!! Jag vill också att vi ses snart:)

2007-05-13 @ 20:22:04
Postat av: Sis

Är det någon hemma hos dig som har träningsvärk idag?? Själv skriker kroppen mer och mer. Aj, aj, aj vilket skönt ont.

2007-05-14 @ 14:03:54
Postat av: Maria

Jaha - å här händer det inte nåt...

2007-05-15 @ 18:50:02
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: sussi

*kramar*

2007-05-19 @ 13:23:59
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback