Ny dag idag....

och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva .... Känns ut som en riktig bloggtorka just nu ! Ja, jag ska jobba idag ! Är det någon som är förvånad. Nästa vecka ska jag ner till Skellefteå i 4 dagar ! Jättespännade att åka ner igen. Det är ett år sedan jag var där sist. Nu ska jag delta tillsammans med en massa Oriflame kollegor på vårmässan ! Svänger ni förbi Skellefteå nästa helg, kom in och hälsa på oss, vet ja !

Annars så kommer jag att jobba mycket på mitt ordinarie jobb under sommaren, eller rättare sagt fr o m nu ! Min nästa lediga hela helg blir den 4/8 ! Någon som är avundsjuk ?? Men ni vet väl att jag gillar att jobba....

Hoppas att det har gått bra för Eira, tänkte och tänker fortfarande på henne i massor, min egen kamp med kilona fortsätter och hittills går det inte nåt bra, choklad är allt för gott !

Catta, kan du inte lägga ut lite mera goda recept åt mig ?

Blogga på.

Kommentarer
Postat av: Anki

Kul att du också uppdaterar ibland.
Har tyvärr inte vägarna förbi Skellefteå eller som det heter på engelska:
She left you.......

Postat av: Bull

Var ska du bo??

2007-05-03 @ 14:22:46
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: eira

Åh tack för dina tankar - dom hjälpte! Jag är hemma nu och mår förhållandevis bra. Trött o så. Tränar med maten... *vinkar*

2007-05-05 @ 15:03:30
Postat av: Kajsa

Det är samma sak för mej...alltså att det alltid hänger på chokladen...

2007-05-06 @ 15:41:08
Postat av: Annika

Mmmmm...varför ska det finnas så mycket gott!! För mig har det barkat åt h....vete!!

Jag måste faktiskt tycka lite synd om dig (även om du tycker om att jobba), men inga lediga helger på hela sommmaren...ojoj!! :-)

2007-05-07 @ 12:34:55
Postat av: Igor

Skriv mer!

2007-05-07 @ 16:15:26
URL: http://www.day-spa-weekend.com/
Postat av: catta

Klart jag ska fixa lite mer recept, ska kolla det nästa gång jag uppdaterar, har ju blivit ganska duktig nu på uppdatering :) Jag har lyckats gå ner några kilon på GI-recepten jag har, äter massor och är aldrig hungrig, saknar faktiskt inte pottar, ris el pasta. Zucchini använder jag i stort sett varje dag och blomkålsmos som är supergott. Koka lite blomkål, blanda i lite smör, krydda med svartpeppar och lite salt, mixa till mos och servera, hur lätt som helst och gott blir det. Zucchinin går att ugnsbaka med div rotfrukter, den går att strimla till pasta (ett hastigt uppkok är allt som behövs), den går att steka, vänd i lite sojamjöl blandat med svartpeppar och salt, stek den mjuk några min på varje sida.
Lycka till!
Jag ska kolla recept och lägga ut, kolla bloggen!

2007-05-07 @ 19:10:33
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Bull

Köp senaste Må Bra.... NU!

2007-05-08 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback